Gå til innhold

Stålpersienner fra IKEA..


Tuttamedtulla

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte et par stålpersienner på IKEA for et halvt års tid siden, som skulle passe til to stoooore vinduer i stuen. I og med at målene ble så store, gikk vi for det billigste.

Men for en stund tilbake ble de ødelagte. Tråder henger og slenger helt villt, og når vi skal dra de opp, henger de skeivt, osv. Ser ikke ut! Nå har det seg slik at vi har kastet kvitteringen, så det spørs om vi får byttet de.

Noen andre som har hatt problemer med de, eller noen som IKKE har hatt det? Orker ikke å bytte til akkurat de samme, dersom de rett og slett er så dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, det er viktig med kvittering på ikea.. og siden de tydeligvis ikke ser så nye ut heller, så blir det vanskelig å bytte dem.

jeg råder deg til å alltid kjøpe det nest billigste på ikea hvis du skal ha det billig. det gjør jeg i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du betalte persiennene med kort, og vet kjøpsdato og sum (ca). Så kan IKEA skrive ut ny kvittering til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om IKEA har forskjellige stålpersienner, men de vi har hatt i 4 år er hele og fine og vi har ikke hatt noen problemer med dem. Kan det ha noe med at dere har så brede vinduer at den ikke klarer snorstyringen? Ville forhørt meg om det kan være tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om IKEA har forskjellige stålpersienner, men de vi har hatt i 4 år er hele og fine og vi har ikke hatt noen problemer med dem. Kan det ha noe med at dere har så brede vinduer at den ikke klarer snorstyringen? Ville forhørt meg om det kan være tilfelle.

Nei, de er rett og slett ødelagte. Tråder som vi ikke aner kommer fra henger her og der, og det resulterer i at alle de bladene ikke klarer å holdes fast. De bare sklir ut, på en måte. Litt vanskelig å forklare, men..

Har fått byttet ting uten kvittering før, så håper jeg er heldig denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier du å dra de opp hver dag? Med billige persienner tror jeg at jeg bare ville justert på lysåpningen, istedenfor å dra de opp og ned så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...