Gjest Mia88 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har hatt en del sex i det siste. Har bare vært seksuelt aktiv i 2 måneder, og nå, har jeg blitt veldig sår i underlivet. Er dette vanlig? vil det gå over snart?
IloveNY Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Det kan bety at du ikke er våt nok når dere begynne selve samleie. Da blir man fort sår hvis det skjer gjentatte ganger over samme tidsrom! Jeg hadde noe av det samme problemet når jeg holdt på med en fyr som hadde ganske stor penis. Det ble fort sårt hvis vi hadde sex flere ganger daglig. Kanskje dere skal bruke litt lengre tid på forspillet, eller eventuelt bruke et glidemiddel til du ikke er så sår lengre
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Har hatt en del sex i det siste. Har bare vært seksuelt aktiv i 2 måneder, og nå, har jeg blitt veldig sår i underlivet. Er dette vanlig? vil det gå over snart? Det er helt normalt å bli sår ved sååå mye sex.Det går nok over hvis du holder oppe en stund.
Gjest Mia88 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Men tror ikke problemet er at jeg er lite våt, for det blir jeg. Men hjelper glidemiddel? for det er på en måte på utsiden jeg er sår..
S85 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Hvis det er som du sier at det er på utsiden du blir sår, og du ikke er så veldig våt der så burde det hjelpe med litt ekstra glidemiddel. Bare se for deg at dere egentlig gnikker to kroppsdeler mot hverandre med for lite glidning, man blir jo fort sår av dette, blir nesten sexgnagsår ;P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå