Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 FAE* I HELV*** !!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har gjort det helt store !!!! Har gått og irritert meg over at musikken jeg spiller på kazaa lite ikke kan spilles i mediaplayeren - for de lagres et annet sted. hadde 230 sanger på pcen ....alle lett etter og funnet med glede! Så gikk jeg inn på options på kazaa - og prøvde å endre sted å lagre de ..for de var lagret i en egen kazaa forlder ...og nå er alt borte !!!!!!!! Kazaa en helt tom !!!!! HVOR ER SANGENE MINE !! MUSIKKEN MIN !! HYYYYYYYL!!!! :cry: Hvorfor skal det ende slik når jeg prøver å fikse på noe?? er de tapt for alltod nå ..må jeg laste ned på nytt ...jeg husker jo ikke hva jeg hadde ...bare at det var alt mulig mellom himmel og jord som jeg liker ..mye gammelt også ......og nå er det borte bare for at jeg ikke kunne holde fingrene vekke !!! :evil: Dette er en sorgens dag ......hulk
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Prøv å søke på disken etter en av titlene du. Jeg satte i sin tid opp et sted at ferdig nedlatede sanger skulle lagres i en annen mappe.
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 dette er tragisk ....prøvde å restarte i dne tror at alt da ville være som før i gjen ...men nei må laste alt ned igjen ...sukk .....har jo brukt flere måneder på det jo . kan man søke etter sangene? skal prøve det da *snufse*
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 oki ....fant sangen jeg søkte etter ..men hvordan få samlet alle og åpne de lett ...blir jo bare tull å drive og søke hver gang jeg vil høre en sang ... må gå an å samle de vel ..få de tilbake på kazaa? ..skal prøve å endre tilbake stedet å lagre de ....
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2003 #5 Skrevet 10. mai 2003 Ligger de i en egen mappe eller? Hvis de gjør det, så kan du kalle den f.eks MUSIKK og legge en snarvei til skrivebordet. Da er den lett tilgjengelig.
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #6 Skrevet 10. mai 2003 FIKK DET TIL !!!!!!!!! DE KOM TILBAKE DA JEG SKREV INN DEN GMLE LAGRINGSPLASSEN
Cilla Skrevet 10. mai 2003 #8 Skrevet 10. mai 2003 Ut fra denne triste historien som heldigvis endte lykkelig har vi lært at fra tid til annen bør vi lage back up på en cd av musikk mappa vår :D Forsåvidt av alt vi har på maskinen vår. (Kom på at min nesten ferdige fordypningsoppgave bør lagres et annet sted enn bare på maskinen........)
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #9 Skrevet 10. mai 2003 Da trenger man en cd-brenner ..og det har jeg ikke sett meg råd til å skaffe ennå .........Har alt mulig som burde vært brent over ..bilder osv. Det skal så sørgelig lite til før noe klikker ....... Men jeg har også lært å ikke rote for mye på egenhånd :oops:
Gjest Admin'C Skrevet 12. mai 2003 #10 Skrevet 12. mai 2003 du kan jo lege inn mappen i mediaplayer så får du sangene der automatisk når du vil
Gjest Kira Skrevet 12. mai 2003 #11 Skrevet 12. mai 2003 Minner meg om - jeg skulle formatere PC-en, og jeg formaterte feil disk - tenkte jeg isåfall. Jeg var jo så stresset med å finne alt jeg trodde jeg hadde mistet, og var såå oppgitt over meg selv. Men så fant jeg alt igjen, da ... På den andre plassen.
Gjest Donna Skrevet 12. mai 2003 #12 Skrevet 12. mai 2003 du kan jo lege inn mappen i mediaplayer så får du sangene der automatisk når du vil kjære deg - kan du forklare meg hvordan? likte den ideen nemlig
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #13 Skrevet 13. mai 2003 kjære deg - kan du forklare meg hvordan? likte den ideen nemlig klikk-og-dra metoden fungerer. F.eks. dra mappen over i mediaplayer. Anbefaler deg winamp. www.winamp.com Det er en avspiller det også.
Gjest Admin'C Skrevet 13. mai 2003 #14 Skrevet 13. mai 2003 det er ikke vanskelig det hvis du vil fortsette og bruke den spilleren trykk F3 og så vel bla igjennom. Deretter peker du på mappen med musikkfilene trykker OK og så Søk. Etter søkingen er ferdig trykker du lukk og lukk. Så må du velge avspillingmodus og øverst til høyre står det all lyd, tryk på den og velg all lyd for å få oppdatert listen og så kan du bare dobbeltklikke på filene i listen for å høre på de eller du kan la maskinen spille gjennom selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå