Gå til innhold

Hvor skal dere på bryllupsnatten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor dere andre skal på bryllupsnatten, og når hadde dere tenkt å dra?

Vi har reservert på Britannia Hotel i Trondheim. Det ble en suite med himmelseng, sen utskjekk mm til en pris av 4500!

Hva betaler dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudesuite med frokost, champagne og frokost, og sen utsjekking for 1350 kr her icon_smile.gif12

Skrevet

Bryllupsnatt ja...

Den oppgaven ville samboeren min ta! Er det vanlig at vi jenter får lov til å være med å bestemme det??? Jeg vil gjerne, men han sier at det er ikke vanlig. Det er de gutta som skal overraske med sånnt! icon_smile.gif

Gjest perle
Skrevet

Vi skal også på hotell, men de hadde ingen brudesuite. Derimot et flott rom med balkong og nydelig utsikt. 1260,- betaler vi.

Hadde jo vært moro hvis min kjære hadde overrasket meg med det, men det blir jo litt vanskelig når han er fra en annen by, og absolutt ikke er kjent i den byen vi skal gifte oss, så da fikset vi det sammen, vi.

Skrevet

Vi har booket suite for hele bryllupshelgen på Holmenkollen Park. Det var kjæresten som sørget for at suiten ble booket også fra fredag til lørdag. Jeg skal bo der sammen med en venninne denne natten og blir vekket med deilig frokost og frisør og sminkør som kommer til meg. Han gjorde dette for å minske på stresset mitt denne dagen. Er han ikke god:) Ble helt myk i knærne jeg!

Skrevet

Hei!

Vi skal på samme sted som dere Tvilling78: Britannia Hotell... icon_smile.gif12

Skrevet

Vi skal også bo på Britannia i Tr.heim, men ikke på brudesuite. Regner med å ikke få vært der så mye, så vi tok et litt fint vanlig rom. Koster kr 950,- (Også sparer vi litt da selvfølgelig...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har booket Royal Garden Tr.heim. Koster 2600,- inkl frokost. Sen utsjekk selvsagt icon_smile.gif

Skrevet

Ser at alle skal bo på hotell denne natta. Vi har ikke bestemt oss enda, men tror vi kommer til å dra hjem etter festen. Tror ikke det blir så stusselig det heller. Skal selvfølgelig kjøpe nytt sengetøy (silke?) og ha champis og jordbær klar for kvelden icon_smile.gif

Er det ingen som skal hjem denne natta?12

Skrevet

Vi skal ikke på noe hotell vi... Foreslo det til samboeren min, men han syntes det er bedre å dra rett hjem for så å våkne i egen seng dagen etterpå... (Forstår jo hans side av det hele - han må sikkert på jobb neste dag og syns vel det er greit å kunne stelle seg hjemme hos seg selv før han drar). Får bare sørge for at det er pyntet pent hjemme, med litt champagne og slikt stående i kjøleskapet. Natten før ville mamma at jeg skulle sove sammen med henne på hotellet hun skal bo på. Hun er så opptatt av at brudgommen ikke må se bruden før vielsen (vel i vårt tilfellet fotograferingen). Personlig er jeg ikke så opptatt av slikt. Men jeg takket ja - vet at hun satte pris på det.

Skrevet

Vi skal overnatte på Atlantic Hotell. Det er også her vi skal ha festen og brudesuiten er inkludert i prisen (som jeg ærlig talt ikke aner hva er..foreldrene våre betaler icon_smile.gif )

Gjest KristinK
Skrevet

Vi skal overnatte på Rica hotell i Drammen. For det betaler vi 1500 kroner. På suiten settes det opp frukt og blomsterhilsen.

Suiten har entre', gjestetoalett, salong, soverom, påkledningsrom og bad med

badekar.

Tenker dette skal bli bra jeg! icon_biggrin.gif12

Skrevet

Vi har leid brudesuite på Park Hotel I haugesund,to netter!;) 1900 kr for en natt;)

Fant ut at det blir jo rimelig seint på selve bryllupsdagen,så da har vi hele dagen etter pluss natten til bare å kose oss....Mmmm jeg gleder meg!!!!12

Gjest *Perser*
Skrevet

hei hei

vi skal være på atlantic hotell i stavanger, vi skal også ha festen der, også 2 netter vi og icon_smile.gif dette her blir gøy icon_smile.gif

villemo, jeg forstår ikke hvordan jeg skal få sendt sånn pm på nybaktmamma icon_frown.gif kan du hjelpe meg litt er du snill?

klem fra

ylflower.gif*Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-04-09 10:23 ]

Skrevet

Samboeren min ordner den saken. Han vil at det skal være en overraskelse for meg icon_wink.gif

jeg bare takker og bukker!!12

Skrevet

Såklart kan jeg hjelpe deg vennen! Må ta det senere:) men det er veldig enkelt! Du går inn på profilen min inne på NM,så ser du et sted på siden :Legg til din venneliste: Der trykker du;) Så skal jeg forklare deg resten senere idag:)

Klemmer i vei12

Skrevet

Vi har booket suite på Astoria Hotell i Hamar. 1600 natten, sen utsjekk, champis, frukt og frokost på senga icon_smile.gif

Skrevet

Vi skal på Weideman-suiten på Refsnes Gods, Jeløy.Egentlig overraskelse fra Mamma og pappa, men siden jeg er det tredje barnet som gifter seg, så vet jeg det..........

Svømmebasseng, frokost på sengen, utsjekk etter ønske.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...