Gå til innhold

Slør eller annen hodepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal ha håret, om jeg skal ha slør, eller annen hodepynt. Har dere lyst til å vise fren hva dere ha valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i tenkeboksen selv: Lurer på å ha en diger blomst i samme farge som silkebåndet jeg skal ha i livet. Tiara og slør blir feil på meg i forhold til kjolen :klø:

Skrevet
Jeg er i tenkeboksen selv: Lurer på å ha en diger blomst i samme farge som silkebåndet jeg skal ha i livet. Tiara og slør blir feil på meg i forhold til kjolen :klø:

Jeg tror også at det blir feil for meg, har tenkt litt på glassstener i håret, men kommer jo ann på hvordan jeg skal ha håret også.

Skrevet (endret)

Jeg skal nok ha slör og jeg lurer på om jeg skal ha langsiden bundet til håret slik at det faller masse slör på sidene hvis dere skjönner. Det er veldig fint hvis det er blonder på slöret.

Hvis ikke blir det slör festet med kortsiden under en knute i nakken og med en perlerad på siden av knuten.

Det er i hvert fall hva jeg har sett for meg. :)

Endret av Amadea
Skrevet

Jeg hadde slør og perler i håret.

Gjest Alvebruden
Skrevet

Jeg skal ha slør og diadem. Sløret er med små perler. Og jeg tenkte jeg skulle ha diadem med "diamanter" Har vært inne på tanken med å ha små "diamanter" strødd i håret bak, men vet ikke om det kan bli litt for mye. Vurderer å ta av sløret utover kvelden.

Skrevet

Jeg skal ha "Mette-Marit-slør", altså langt slør i silkechiffon. Har tenkt å ha håret noe liknende som dette, og ha sløret festet under håroppsatsen. Har tenkt å ta av sløret etter vielsen, evt middagen.

Har ingen planer om å ha tiara, det er ikke helt meg rett og slett.

Skrevet

Jeg skal ha langt smalt slør (like langt som slepet), og half-up frisyre (altså noe oppsatt og noe løst, og krøller), og har tenkt en smal tiara av perler i farge ivory (som står i stil til resten av smykkene og kjolen).

Har tenkt meg en frisyre noe lignende som dette;

http://images.della.com/images/slideshows0.../sfp_long_1.jpg

eller dette;

http://www.aolcdn.com/red_galleries/carrie...-400a073007.jpg

Noen som vet om en fin perletiara forresten? Har ikke fått tak i det enda, men sløret er heldigvis fiksa :)

Skrevet

Hei hei Solfridbruda. send meg en PM - så kan jeg hjelpe deg med en perletiara!

:)

Jeg skal ha langt smalt slør (like langt som slepet), og half-up frisyre (altså noe oppsatt og noe løst, og krøller), og har tenkt en smal tiara av perler i farge ivory (som står i stil til resten av smykkene og kjolen).

Har tenkt meg en frisyre noe lignende som dette;

http://images.della.com/images/slideshows0.../sfp_long_1.jpg

eller dette;

http://www.aolcdn.com/red_galleries/carrie...-400a073007.jpg

Noen som vet om en fin perletiara forresten? Har ikke fått tak i det enda, men sløret er heldigvis fiksa :)

Skrevet

jeg skal ha "prinsessekrone" jeg - og laaangt smal slør. Det er "vanlig" brudetyll - i fargen Diamond White. skal ha halvt oppsatt hår og noe ned. Tror det blir vakkert. -men det er veldig meg da, og det passer veldig godt til kjolen min.

Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal ha håret, om jeg skal ha slør, eller annen hodepynt. Har dere lyst til å vise fren hva dere ha valgt?
Skrevet

jeg skal også ha mette marit slør, med håret litt løst bakover i en knute. litt usikker på om jeg skal ha tiara eller ikke. noen som vet om en plass der de selger en som ikke er så vanvittig dyre?

Skrevet

Langt slør og blomster lik de jeg skal ha i buketten min, håret for det meste ned

Skrevet

Jeg skal ha tiara med perler og krystaller, og langt slør i brudetyll. Håret skal være noe oppsatt, og med noen krøller nedover ryggen. Veldig meg :)

Skrevet
jeg skal også ha mette marit slør, med håret litt løst bakover i en knute. litt usikker på om jeg skal ha tiara eller ikke. noen som vet om en plass der de selger en som ikke er så vanvittig dyre?

-jupp, ta en titt på e-bay! de har myyye fint. Jeg kjøpte min prinsessekrone der selv - til 90,- inkl frakt! Absolutt verd en titt. Og nå kan det virkelig lønne seg å kjøpe der, finn et produkt med pris i dollar. Dollaren står under 5 nå, så det er ekstremt billig!!

Bare spør om du lurer på noe i den forbindelse..

Ellers ligger det jo en god del av tiaraer og annen hodepynt til salgs på finn.no.

Lykke til! :Nikke:

Gjest smotti
Skrevet

Her blir det full pupp med tiara og slør med strasstener i :)

Gjest brud 08
Skrevet

Blondeslør og gammeldags kam på kvelden :)

Skrevet

Jeg skal ha slør med små perler i og tiara med perler og stener.

Skrevet

Skal ikke ha slør, tror det hadde sett direkte merkelig ut på meg. En kollega mente at jeg måtte jo ha noe, liksom, så hun tok med sin tiara på jobb og overtalte meg til at den skulle jeg ha. Må jo ha noe lånt, må vite! Så da blir det en enkel, liten tiara på meg. Ellers er jeg veldig usikker på håret. Har fall i håret, men velger stort sett alltid å strekke det ut, og så har jeg veldig markert lugg. Kunne godt tenke meg en rufsete frisyre, men aner ikke hvordan jeg skal få det til å fungere. Skal gifte meg i Skottland, og tror rett og slett jeg kjører sminke og hår på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...