Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei. Hvor lenge varte prøvetimen deres hos frisøren? Hva gjorde dere? Håper på svar
Amadea Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal dit kl 10 og har fått beskjed om at jeg må sette av tid til klokken to. Jeg skal ha prövetime på sminke samtidig. Tror det er snakk om å pröve ut opptil tre frisyrer (forstår ikke hvordan det skal bli tid til det, men...)
mia83 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal dit kl 10 og har fått beskjed om at jeg må sette av tid til klokken to. Jeg skal ha prövetime på sminke samtidig. Tror det er snakk om å pröve ut opptil tre frisyrer (forstår ikke hvordan det skal bli tid til det, men...) Oi det var lenge.. Noen flere som har erfaringer? Skal dit i mai, og det er kjekt å vite hvor mye penger man skal legge på parkometeret
Gjest smotti Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 eh.. jeg fikk beskjed om en time, 2 timer om håret skulle stripes eller farges....
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 I mitt tidligere liv var jeg på prøvetime. Jeg viste noen bilder, forklarte kjolen, hun så på meg, og tenkte litt så sa hun, kan du skaffe det og det og det fra blomsterdekoratør, og laget en liten tegning, så kjente hun på håret mitt, gav meg en kur, og sendte meg hjem. Jeg var rolig og helt klar på at jeg kom til å bli fin, og det ble jeg.
~Minni~ Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Nå har jeg ikke vært på prøvetime enda, men hun sa at det ville ta tre timer (det samme som på bryllupsdagen). Da setter hun opp håret og sminker meg slik hun skal gjøre det på den store dagen også
Amadea Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Det kommer sikkert an på om man skal sette opp håret eller bare se på bilder og prate. Jeg skal sette opp håret og som sagt kan jeg be om å pröve inntil tre forskjellige frisyrer. I tillegg skal jeg sminkes. Synes ikke det er så rart at det kan ta fire timer jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå