Gå til innhold

Pris på zyrtex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå begynner nysesesongen igjen virker det som. Er flere år siden jeg har kjøpt medisiner pga allergi, så hva er det zyrtex el koster nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner prisen på Zyrtec på siden til Felleskatalogen.

Skrevet

Det blir vel en del billigere hvis du får de på blå resept. Husker ikke hva prisen er i hodet.

Skrevet
Du finner prisen på Zyrtec på siden til Felleskatalogen.

Ja og nei. Det str kun på 100 pakninger, noe jeg ikke har behov for, og de er på resept :)

Skrevet (endret)
Ja og nei. Det str kun på 100 pakninger, noe jeg ikke har behov for, og de er på resept :)

I fjor betalte jeg ca 100 kr for 100 tabl på blå resept.

- Og svigerfar kjøpte 7 tabletter til ca 70 kr uten resept!

-hvis jeg ikke husker helt feil...

Endret av Alvelin
Skrevet

Takk for svar alvelin (nydelig nick :)))

Svindyrt altså.

Får se hva jeg gjør, er uansett ikke så mange ukene det står på :)

Skrevet

Husk at det finnes et synonympreparat til Zyrtec, som bare koster det halve av det Zyrtec`en koster. Men husker dessverre ikke hva den heter...

Skrevet
Husk at det finnes et synonympreparat til Zyrtec, som bare koster det halve av det Zyrtec`en koster. Men husker dessverre ikke hva den heter...

Takk for tipset :)

Får lete litt på felleskatalogen her :)

Skrevet

Fant "Cetirizin" og "Reactine"? Kan det stemme tro? For 35 kr for 10 tabletter blir mer til å leve med om det stemmer :)

Skrevet

Vil anbefale en tur til legen, blir jo litt dyrere som engangsutgift, men når du først har fått blå resept er det jo bare å fornye den i årene framover. Egenandelen på blåresept er som det ble nevnt over mye lavere enn prisen du betaler uten.

Skrevet
Vil anbefale en tur til legen, blir jo litt dyrere som engangsutgift, men når du først har fått blå resept er det jo bare å fornye den i årene framover. Egenandelen på blåresept er som det ble nevnt over mye lavere enn prisen du betaler uten.

Joda, men jeg pleier ikke gå til lege med mindre det er krise. Litt kløe havner ikke i den kategorien :)

Penger å spare kan havne inn under "krise", men jeg lurer på om ikke min mor får en 100 pakning på resept men bruker kun ca halvparten. Isåfall kan jeg jo høre med henne om jeg kan få et par, i stedet for at hun leverer de inn til destruksjon. Samme medisin, og hadde uansett fått tak i de reseptfri, så like greit at de ikke blir kastet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...