Gå til innhold

Tralala - brudekjoleprøving i helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Det er mandag og jeg er i fantastisk godt humør :danser:

På lørdag var jeg på brudekjoleprøving på Agape - utrolig stas!

Den kjolen jeg hadde sett meg ut og som jeg trodde jeg skulle ha i bryllupet er hermed kassert til fordel for en nesten lik - :fnise:

Samme fasong men med perlebroderier istedenfor "middelalderbånd".

Den var bare fantastisk på!!! Er ganske sikker på at det blir denne

Jeg prøvde også en tubetopp-kjole med nesten samme snitt som "min" kjole, og jeg må si jeg var VELDIG positivt overraska! Har alltid sagt at jeg ikke kan ha sånne tubetopp-kjoler fordi de ikke ville holdt seg oppe - FEIL!! Med snøring i ryggen sitter dissse kjolene som et skudd!!! Faktisk utrolig behagelig å ha på!!

Så til alle dere som kun har som argument mot tubekjoler at de ikke holder seg oppe - prøv en med snøring!!

Johoo - det var dagens lille gladnyhet :ler:

Jeg bare smiler i dag jeg :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tittin_*
Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Jeg fant min fantastiske, lille kjole i helgen også, og vet veldig godt hvor deilig den følelsen er!:hoppe:

Ha en fortsatt flott dag, da! :jepp:

Skrevet

Er det ikke en deilig følelse?? Gratulerer! Si fra når du vet hvilken kjole du bestemmer deg for da!

-er så spent! :):popcorn:

Hei alle sammen!

Det er mandag og jeg er i fantastisk godt humør :danser:

På lørdag var jeg på brudekjoleprøving på Agape - utrolig stas!

Den kjolen jeg hadde sett meg ut og som jeg trodde jeg skulle ha i bryllupet er hermed kassert til fordel for en nesten lik - :fnise:

Samme fasong men med perlebroderier istedenfor "middelalderbånd".

Den var bare fantastisk på!!! Er ganske sikker på at det blir denne

Jeg prøvde også en tubetopp-kjole med nesten samme snitt som "min" kjole, og jeg må si jeg var VELDIG positivt overraska! Har alltid sagt at jeg ikke kan ha sånne tubetopp-kjoler fordi de ikke ville holdt seg oppe - FEIL!! Med snøring i ryggen sitter dissse kjolene som et skudd!!! Faktisk utrolig behagelig å ha på!!

Så til alle dere som kun har som argument mot tubekjoler at de ikke holder seg oppe - prøv en med snøring!!

Johoo - det var dagens lille gladnyhet :ler:

Jeg bare smiler i dag jeg :goodbye:

Skrevet
Jeg prøvde også en tubetopp-kjole Jeg bare smiler i dag jeg :goodbye:

Den kjolen var utrolig flott :jepp: Gratulerer!

Var på brudevisning på Agape Hamar på fredag og fikk bare enda mer sansen for kjolene de har. Hadde sett meg ut et par på nett i forkant, men etter moteshowet på fredag fikk jeg noen andre favoritter. Så nå skal jeg snart ta med meg søsteren på prøving :rødme:

Skrevet

Gratulere me verdens beste følelse :rødme:

Ej kjøpte min kjole 1 feb, og ej hoppa fortsatt av glede me en gong ej tenke på kjolen... Eller fe sjå bilda ej tok av den da...

Ej prøvde sjøl en Agape kjole som denne

Den var veeeeeeeldi nydeli.... :rødme: Men var nok ikkje den rette....

Skrevet

Jeg har også kjøpt en Agape-kjole :) De har så mange fine!! Det er en herlig følelse når man har funnet den kjolen man vil ha!! Jeg er også spent på hvem du velger! :jepp:

Skrevet

Mye fine kjoler!!!! jeg har kjøpt kjole på e-bay, veldig enkel, vintage 50 talls til litt under kneet. Utrolig, spent, gruer, gleder meg til å få den for jeg vet ikke hva slags stoff det er... Skal stæsje den opp med digert silkebånn i livet og smykker.... :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...