Gå til innhold

Sommer mat dere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei :D

I dag skal vi ha gjester fra India,vi tenkte å servere stekt makrell med agurk salat,ny poteter og rømme.Til dessert is og jordbær og kaffe. :hoppe: I dag blir det ikke noe krydder på dem,håper at de vil like dette.gubben sa at det er på tide at de liker norsk mat. :ler: Hva synes dere er det ok å servere dette ?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Ja det er typisk norsk sommer mat, i alle fall for folk på kysten.

Selv om jeg er mest vant til at til stekt makrell det være rabarbra kompott med fløtemelk og sukker på til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Ja det er typisk norsk sommer mat, i alle fall for folk på kysten.

Selv om jeg er mest vant til at til stekt makrell det være rabarbra kompott med fløtemelk og sukker på til dessert.

rabarbra grøt er også nammis da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg klikket inn på innlegget tenkte jeg: Det MÅ bare være stekt makrell med nypoteter, agurksalat og rømme :ler: mMMm blir rent sulten her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Før jeg klikket inn på innlegget tenkte jeg: Det MÅ bare være stekt makrell med nypoteter, agurksalat og rømme :ler: mMMm blir rent sulten her ja..

jeg skal tenke på deg når vi skal spise dette xeyes,jeg kunne jo mailet en talerken til deg vettu :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D :D :D ÅHHHh veeeldig gjerne, indianlady! :ler: *slurp* Uups siklet litt for mye her.. :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

..og til litt småmat, sånn mellom måltidene, dere vet ( :wink: ): skinke og melon. Det er en uslåelig kombinasjon, det blir en slags tredje smak (lakris?) når disse to blandes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...