Gå til innhold

Blindtarmbetennelse..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kan noen som har hatt det fortelle litt?

Har hatt vondt i magen et par dager nå, kjennes ut som hold i magen, eller som om den er oppblåst..pluss at det selvfølgelig er vondt nede til høyre.. UFF..blir nervøs da.. Men det er ikke vondt når jeg er i ro, kjennes bare veldig oppblåst ut.. Kan det være noe annet da? Hmm..

Har snakket med to som har tatt den, og han ene sier at det kom akutt og han andre at han gikk med vondt i en uke før det ble for vondt.. Hva skal jeg gjøre??

Jeg har forresten ikke feber..

Endret av Lola83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du være gravid? Eggløsning kan og kjennes slik ut, det samme med cyster. Jeg kjenner eggløsning på ca samme sted som jeg ser samboeren har operasjonsarret sitt. Han hadde blindtarmbetennelse som barn, og husker for lite av det til at det er noe nyttig å skrive her.

Men er det ikke direkte vondt så hadde jeg sett det an til mandag, og bestilt time da.

Gjest hjertesmerte
Skrevet

datteren min har også hatt det sånn ett par dager. jeg ser det litt ann før jeg sender henne til doktoren. hun er 14,kan jo hende det er eggløsningsmerter, det har jeg ikke tenkt på.

Har en annen datter som har tatt blindtarmen, hun hadde skikkelig vondt, lå krøket på sofaen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...