Gjest Phoenix Skrevet 13. april 2008 #1 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Edme fra Wedgwood er et av servisene jeg vurderer å begynne å samle på Det samme gjelder Nathalie fra Porsgrund Endret 16. april 2008 av Phoenix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. april 2008 #2 Del Skrevet 13. april 2008 Edme er helt nydelig! Jeg har også lyst på det som finservise, men det får vente til vi har litt mer oppbevaringsplass. Velkommen til shoppingdagbøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. april 2008 #3 Del Skrevet 15. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 15. april 2008 #4 Del Skrevet 15. april 2008 Skulle egentlig ikke handle noe denne måneden, men det ble to shortser, nye sneakers, en ny topp og en clutch... Herregud, jeg trenger hjelp... Æh, og nytt strykebrett + en DVD-boks... Fant noen andre artige på posten, men skal se an om jeg blir helt desperat av å IKKE kjøpe de før jeg feiger ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 15. april 2008 #5 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tenker som så at det er et viktig skritt på veien å innse at man har et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 16. april 2008 #6 Del Skrevet 16. april 2008 Velkommen hit, Phoenix "Skulle egentlig ikke handle noe denne måneden, men" Det vert som regel slik! Kjekt med noko nytt er det iallfall! Korleis shortsar og sneakers vart det? Og korleis clutch?? Eg er nysgjerrig Og forresten kva DVD-boks? Eg er ein DVD-boks-diggar. Kjøpte meg nettopp fyrste sesong av Dexter (har ikkje sett nokon episodar av serien, men har høyrt mykje bra om den!). Eg måtte på Indiska idag og kjøpa inn litt stearinlysgreier til leiligheiten...skal snart tenna på nokre stearinlys Men det er så fint og lyst for tida, at det vert nesten unødvendig med lys! Eg våren! Så kva er din største shoppingsvakheit? Mine er øyrepynt, hårpynt, vesker, jakker og skjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 16. april 2008 #7 Del Skrevet 16. april 2008 Velkommen hit, Phoenix "Skulle egentlig ikke handle noe denne måneden, men" Det vert som regel slik! Kjekt med noko nytt er det iallfall! Korleis shortsar og sneakers vart det? Og korleis clutch?? Eg er nysgjerrig Og forresten kva DVD-boks? Eg er ein DVD-boks-diggar. Kjøpte meg nettopp fyrste sesong av Dexter (har ikkje sett nokon episodar av serien, men har høyrt mykje bra om den!). Eg måtte på Indiska idag og kjøpa inn litt stearinlysgreier til leiligheiten...skal snart tenna på nokre stearinlys Men det er så fint og lyst for tida, at det vert nesten unødvendig med lys! Eg våren! Så kva er din største shoppingsvakheit? Mine er øyrepynt, hårpynt, vesker, jakker og skjørt... Det ene var en slags "pynteshorts", som en slags kort dressbukse. Kan være fin når man skal bort og det er varmt tenkte jeg (nei, jeg kommer aldri til å bruke den, men trøster meg med at den var på salg) Det andre var en baggy shorts i brunt, veldig fin Var redd jeg kjøpt en litt for liten størrelse, men prøvde den i sted. Kjøpte Fleksnes ( )... Aner ikke hva Dexter er jeg? Jeg går litt i perioder med svakheter. I høst og vinter gikk det på interiørting (jeg er på vei til å kjøpe mitt tredje sengeteppe, og det er kun en seng i dette huset). Nå er jeg tilbake til noe jeg trodde jeg hadde vokst fra - acessories fra billigbutikker... Jeg bruker ALDRI smykker, armbånd, hårpynt og øredobber, men jaggu klarer jeg ikke å kjøpe med meg uante mengder drit fra Glitter og H&M. Tingene er FINE, men når man ikke bruker det blir det jo helt hjernedødt å handle sånt. Ellers er vel vesker den store svakheten, men Acessorize har tapt seg (heldigvis). Drømmer om en Birkin eller klassisk Chanel, fare for at jeg ryker på en smell dersom jeg besøker et land som fører dette (Birkin er det vel litt ventelister på, så godt jeg verken er rik eller kjendis). Har også en forkjærlighet for sko... Gjerne pene jeg ikke klarer å gå med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 17. april 2008 #8 Del Skrevet 17. april 2008 *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 18. april 2008 #9 Del Skrevet 18. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 28. april 2008 #10 Del Skrevet 28. april 2008 Vært på shopping i dag uten å kjøpe mer enn den ene tingen jeg kom for! Viste seg at jeg kunne reklamere på kjøpet, så kjøpte en erstatning og drar tilbake i morgen med den ødelagte varen. Regner med at jeg får en tilgodelapp... Rydder i klær og accessories nå, har parret sokker (det gjør jeg aaaldri, men rydder jo, og skal prøve å kjøpe noen kommoder, så da må jeg legge ting litt lurere så jeg får plass). Har også begynt på en sekk til Fretex/venner og familie. Har en sekk med klær og en med sko jeg ikke har husket å få noen til å gå gjennom, må få gjort det i løpet av helgen så jeg evt får kjørt den til en kasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 28. april 2008 #11 Del Skrevet 28. april 2008 Hvilken skostørrelse bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 28. april 2008 #12 Del Skrevet 28. april 2008 Hvilken skostørrelse bruker du? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 28. april 2008 #13 Del Skrevet 28. april 2008 Da kan det hende noen av skoene passer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. april 2008 #14 Del Skrevet 30. april 2008 "Drit frå Glitter og H&M"? Eg er også i den fasen der, kjøper og kjøper, no veit eg knapt kva eg har! Men eg brukar det, eg MÅ ha på meg noko kvar dag. Diggar store øyrepynt og smykker! Kvifor brukar du ikkje det du kjøper? Vesker, ja Har Accessorize tapt seg? Ja, då sparar du pengar der iallfall Eg syns dei har myyykje fint! Eg var innom HM i går og der var det faktisk mange fine sko! Kjøpte meg nokre kule sandalar i raudt, oransj og rosa. Kvaliteten er eg usikker på, men dei var jo kuuuuuuuuule Ha ein fin 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 30. april 2008 #15 Del Skrevet 30. april 2008 Da kan det hende noen av skoene passer meg Er jo ikke akkurat kremen av sko jeg hiver da "Drit frå Glitter og H&M"? Eg er også i den fasen der, kjøper og kjøper, no veit eg knapt kva eg har! Men eg brukar det, eg MÅ ha på meg noko kvar dag. Diggar store øyrepynt og smykker! Kvifor brukar du ikkje det du kjøper? Vesker, ja Har Accessorize tapt seg? Ja, då sparar du pengar der iallfall Eg syns dei har myyykje fint! Eg var innom HM i går og der var det faktisk mange fine sko! Kjøpte meg nokre kule sandalar i raudt, oransj og rosa. Kvaliteten er eg usikker på, men dei var jo kuuuuuuuuule Ha ein fin 1. mai Klarer vel ikke helt å gå med smykker. Har en diamant rundt halsen hver dag, det er det eneste jeg bruker daglig. Har ikke funnet noe hos Accessorize det siste året omtrent... De har blitt så kjedelige, ala H&M. Må ha nye sko jeg også... Vans skal jeg ihvertfall ha i år... Har sandaler fra i fjor, to par er neste ubrukte. Er litt dress code på jobben, så er litt kjipt å handle sommerklær nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå