Gå til innhold

Klemte fingre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klageinnlegg:)

I går greide jeg å klemme to fingre i bildøren. De ble umiddelbart blå,, og helt forferdelig vonde. Har ikke sovet i det hele tatt i natt, bare sittet og spist paracet.. Tenkte meg til legen i morgen for å ta røntgen.. Det er bare det at jeg er så SINNSYKT redd for at han skal finne på å stikke hull på neglene for å få ut blodet, har så enorm skrekk for nåler, og fingrene er uansett så vonde at jeg klarer ikke å ta på dem.. Noen andre som har vært borti lignende? Er det vondt å stikke hull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vondere å ikke gjøre det, for å si det sånn. Har du fått blodansamlinger under neglene, så presser det noe jæ.... og da blir det en lettelse å bli kvitt trykket.

Skrevet

Jeg klemte fingrene i en innedør med smekklås da jeg var liten. Mistet neglene etter en stund. Kan bekrefte at det er vondt, ja! Hvis du er så redd for legen, kan du vel heller vente og se noen dager? Blir det alt for ille får du heller komme deg til legen likevel?

Skrevet
Klageinnlegg:)

I går greide jeg å klemme to fingre i bildøren. De ble umiddelbart blå,, og helt forferdelig vonde. Har ikke sovet i det hele tatt i natt, bare sittet og spist paracet.. Tenkte meg til legen i morgen for å ta røntgen.. Det er bare det at jeg er så SINNSYKT redd for at han skal finne på å stikke hull på neglene for å få ut blodet, har så enorm skrekk for nåler, og fingrene er uansett så vonde at jeg klarer ikke å ta på dem.. Noen andre som har vært borti lignende? Er det vondt å stikke hull?

Er det bare neglene som er blå? Dersom fingrene også er blå, og du ikke har sovet i natt, så ville jeg definitivt tatt en tur til legen. Tror ikke at det er så vondt når de stikker hull, i alle fall blir det mye mye bedre etterpå! Dessuten er det lurt å finne ut om det er brudd eller forstuelse.. God bedring!

Skrevet

Synes du skal ta en tur til legen uansett, så får du i hvert fall sjekket at det ikke er brudd. Han kan uansett ikke tvinge deg til behandling, så selv om han foreslår å stikke hull er det ingenting som sier at du MÅ gjøre dette. Hvis fingrene er brukket og du trenger gips er det jo viktig å få gjort dette selv om du ikke nødvendigvis "går med på" å stikke hull på neglen for å fjerne blodansamlingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...