Gå til innhold

Uopplagt hele tiden

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymret gjest
Skrevet

Samboeren min har en stillesittende jobb foran pcen. Og i tillegg sitter han timesvis foran pc-skjermen på fritiden også.

Han er ofte uopplagt, trøtt og søvnig. Jeg tror det kommer av at han ikke er ute i frisk luft og at han ikke trimmer på noen måte.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få han igang med noe fysisk aktivitet. Når jeg foreslår en kort sykkeltur sier han alltid: "ikke i dag", dermed passer det aldri for han.

Begynner å bli bekymra for han, han har ikke godt av å sitte med pcen alle timene han er våken.

Vi er også medlem i SATS, eller støttemedlem fordi han gidder aldri gå der heller. Sukk.

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Ønsker at han skal få overskuddet tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan foreslå en tur sammen med deg. Uansett kan jo du trene på sats, så får han se hvor pigg og flott du blir. Det kan jo virke motiverende?

Skrevet

Ikke spør, kommander han ut på en humoristisk måte. Nå skal vi ut og gå tur og etterpå skal vi ha deilig sex! Jeg tror min samboer hadde stått med skoene på før jeg hadde vært ute av rommet.

Om ikke det går får du jo ta det den kjedelige veien og prate med han om det, at det bekymrer deg osv.

Skrevet

Jerntilskudd (3 måneders kur), sunt kosthold og mosjon tre ganger i uken.

Skrevet

Ikke jerntilskudd uten bekreftet jernmangel....

Skrevet

Nei, ikke jern hvis en ikke mangler. Husk at for mye jern vil gi de samme symptomer som for lite jern. Begge deler er lite heldig for kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...