Gå til innhold

Michael Palins nye Europa


treningsjenta

Anbefalte innlegg

Noen som har sett dette? Skal visst være et bra reiseprogram på nrk på fredager. ikke sett det selv, men ville gjerne hatt med meg forrige episode. Men finner det ikke i reprise og heller ikke på nrk nett tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om det går i reprise, men det stemmer nok at det ikke gjør det. Synes det er mange program som slutter å gå i reprise etter de nye nrk kanalen jeg...

Men programmet er helt topp! Jeg elsker reiseproagrammene med Michael Palin, og dette er ikke noe unntak. Vel verdt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha sett fredagens episode fra istanbul. Men finner ikke noe reprise på det nei. tittet litt inne på youtube, men vanskelig å lete seg frem til fredagens episode når man ikke vet helt eksakt hva den het. Er mange å velge mellom der, dessuten finner jeg ikke tittelen på fredagens eisode da nrk ikke viser dager som har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha sett fredagens episode fra istanbul. Men finner ikke noe reprise på det nei. tittet litt inne på youtube, men vanskelig å lete seg frem til fredagens episode når man ikke vet helt eksakt hva den het. Er mange å velge mellom der, dessuten finner jeg ikke tittelen på fredagens eisode da nrk ikke viser dager som har vært.

Joda, det gjør de! Bare gå inn på alfabetisk oversikt over programmene, og velg Michael Palins nye Europa. Der står oversikten over både tidligere og kommende sendinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

På nett-tv finner du bare programmer som nrk har laget selv. De kan jo ikke legge ut programmer der som de har kjøpt inn for å sende på tv, da ville de fått en god del advokater på nakken på et blunk.

Men på nettsiden til nrk finner du jo oversikter over når ting går i reprise _på tv_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil, det finnes ikke i nrk nett-tv!

Det er ingen her i denne tråden som har påstått at det finnes på NRKs nett-tv. Du må nok lese litt nøyere!

Michael Palin er topp! Både i komedie og dokumentar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
Michael Palin er topp! Både i komedie og dokumentar :)

Jepp! Desverre skal han visst slutte å lage reisedokumentarer nå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...