Gå til innhold

Ingen energi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så slapp, har mistet all energi og orker ingenting.

Hva skal jeg gjøre for å komme ovenpå igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest vimselot
Skrevet

Et sunt kosthold, tilskudd av vitaminer og mineraler, gå turer eller trene, sove nok...og kanskje snu tankene (hjelper bare å komme seg ut døra noen ganger). Du forteller ingenting om hvordan du lever, om du er overarbeidet og bare trenger ekstra hvile noen dager f.eks., om du sliter i et parforhold, om du er mye alene osv.

Hvis du allerede spiser sunt og alt det der, kan du få legen til å ta noen blodprøver, sjekke blodprosent, stoffskifte, b12 m.m.

Tror alle har dårlige perioder, for meg går det alltid litt opp og ned, men jeg vet at jeg får bedre dager igjen, så jeg er ikke så veldig bekymret for min egen del. Det er ille mens det står på.

Håper noen andre har noen råd, men du kan kanskje fortelle litt om hvordan din livsstil og livsituasjon er, så er det kanskje lettere å svare...

Skrevet

Jeg anbefaler deg i første omgang til å ta en tur til legen for å ta noen blodprøver.. Ta en sjekk på jernlageret ditt etc..

God bedring :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg var kjempe slapp og sliten konstant. Når jeg begynte å svimle dro jeg til legen som fant ut at jeg hadde b12 mangel. Nå er jeg kjempe opplagt og føler meg kjempe bra. Jeg trodde at jeg bare var lat, men det viste seg at jeg hadde en grunn til å ikke orke å flytte på meg. B12 nivået var farlig lavt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...