Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt reseptar utdanningen?

Er det et vanskelig studium? er det mye praksis/utplassering?

Hvilken jobb fikk du etter endt studium? å hvordan er lønnen?

Trives du med valget ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her som har erfaring eller kjenner noen med dette yrket?

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen her som har tatt reseptar utdanningen?

Er det et vanskelig studium? er det mye praksis/utplassering?

Hvilken jobb fikk du etter endt studium? å hvordan er lønnen?

Trives du med valget ditt?

jeg her jobbet som reseptar i 2 år nå, og er veldig fornøyd med valget jeg har tatt:)

studiet i seg selv kan være ganske hardt, spes hvis du ikke har så veldig mye forkunnskaper i kjemi/matte. er endel kjemi og det kan til tider være litt tungt stoff, hvis du ikke er veldig interresert i slike fag da:)

Men har du litt selvdisiplin går det nok bra..

er tilsammen 6 mnd praksis, to mnd første året og 4 mnd siste året.

det er lett å få jobb etter endt studium, etterspørrselen etter reseptarer er fortiden stor.

når det gjelder lønn så tror jeg gjennomsnittslønnen ligger på ca 350 000 kr.

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
jeg her jobbet som reseptar i 2 år nå, og er veldig fornøyd med valget jeg har tatt:)

studiet i seg selv kan være ganske hardt, spes hvis du ikke har så veldig mye forkunnskaper i kjemi/matte. er endel kjemi og det kan til tider være litt tungt stoff, hvis du ikke er veldig interresert i slike fag da:)

Men har du litt selvdisiplin går det nok bra..

er tilsammen 6 mnd praksis, to mnd første året og 4 mnd siste året.

det er lett å få jobb etter endt studium, etterspørrselen etter reseptarer er fortiden stor.

når det gjelder lønn så tror jeg gjennomsnittslønnen ligger på ca 350 000 kr.

Kan jeg spørre deg hvor mye du tjener?Jobber du på apotek eller et annet sted?Hvordan er arbeidstidenene,jobber du mye kveld/helger?Finnes det bonusordninger?

Gjest Gjest
Skrevet
Kan jeg spørre deg hvor mye du tjener?Jobber du på apotek eller et annet sted?Hvordan er arbeidstidenene,jobber du mye kveld/helger?Finnes det bonusordninger?

tjener ca 320 000 kr i året.

jobber på apotkek, arbeidstidene variere pga forskjellige åpningstider på akotekene. noen stenger 18.00, eller før, andre kan være oppe til 21.00. så skal du jobbe på et apotek som har lange åpningstider jobber du som regel fra 0900 til 1600 eller 1600-2100.

må også jobbe noen helger, men hvor mye du jobber kommer ann på om du jobber full tid, deltid osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...