Gå til innhold

Hmmm..Bo i byn eller flytte utenfor?


Gjest Gjest_Laura_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Laura_*

Bor nå midt i byen med hund i en 25 kvadrats leilighet..Deler inngang med en småbarnsfamilie som jeg hører godt til. Betaler 6000kr i måneden her..

Men det ligger nærme jobb, og jeg jobber en del. Har sett en annen hybel på 30 kvadrat som er myyye biligere, og ligger landlig til :) Men det går bare 1 tog i timen. Tidspunktene kræsjer helt med når jeg starter på jobb... kommer på jobb ca 40-50 min for tidlig og kommer sent hjem på morgenen..(jobber som nattevakt) Tar også 15-20 min og gå til togstasjonen.

Skal på visning i dag da, har jo ingenting og tape på det!:) Ellers er det jo bare planlegging som må til ang togtider osv.. Hmm...tenke tenke :) Egentlig er det vel lysende klart hva de fleste hadde valgt, får jeg hybelen, tar jeg den tror jeg.. En blir vel vant med å reise og vente :) I tillegg er det supre turområder som hunden kommer til å elske! Toget tar forresten bare 25 min inn til byn, det er jo ingenting.. Men kjenner jeg er redd for at det blir litt for avsides? Hehe :) Er jo bortskjemt med kollektiv tilbud hvert 5 min..

Var egentlig ikke noe mening med dette, måtte bare få skrive det ned og tenke enda mer på hva som lønner seg :)

Ellers en riktig god morgen til de som gadd å lese dette!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer når toget ikke kommer og du skal på jobben? Finnes det alternative måter å komme seg til byen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Laura_*

Da går det et tog en time senere, ellers går det buss som det er 1 bytte på.

jeg fikk hybelen da, så nå blir det pendling og planlegging på meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...