~Mocca~ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg kom plutselig på en sak som jeg var ganske opptatt av når jeg var yngre, og det var jomfruhinnen. Hvor sitter egentlig denne hinnen? Prøver å tenke på anatomien i et kvinnelig underliv, man klarer ikke helt se for meg hvor man liksom har denne hinnen.. Husker jeg hadde en blødning en gang etter jeg falt og sått meg, tror det var da min jomfruhinnen røyk, men det er jo ikke sikkert.. Noen som vet hvor denne hinnen egentlig sitter? Og hvilken funksjon den har?.. Endret 13. april 2008 av ~Mocca~
Amalie_85 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 wikipedia ble ikke klokere akkurat nå på tide å legge seg ja
~Mocca~ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Ble ikke så mye klokere av Wikipedia.. Skjønner liksom ikke hvor denne hinnen skal være?..
Gjest Hegepege Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Den sitter vel litt opp i vaginaen, men det er vel ikke direkte noen himme, da ser jeg liksom for meg at den sitter som en rund "propp" inni der Men den sitter som jeg så på wikipedia rundt musa, så det kommer vel litt ann på penisens størrelse om man tar hinna eller ikke. En på 5 cm hadde nok ikke gjort det nei hehe.. Men jeghar heller aldri egentlig visst hvordan eller hvor denne satt, trodde den satt langt inn jeg, eller der man kan få vondt første gangen man har sex!! Nå var min første gang så klumsete at jeg vil helst glemme alt om det der :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå