Gjest Olava Skrevet 16. april 2008 #21 Skrevet 16. april 2008 Men denne kattemelka fra Whiskas? Dumt eller bra? Ikke særlig populært her i huset....
Gjest Bloodless Skrevet 17. april 2008 #22 Skrevet 17. april 2008 (endret) Royal Canin Kitten. Mine to er fremdeles bare 6 mnd., så da blir det kittenfor en stund til. Får se hvordan det går nå som de er steriliserte. Kanskje det må byttes ut, hvis de blir for late. Men denne kattemelka fra Whiskas? Dumt eller bra? Ikke særlig populært her i huset.... Endte opp med å kaste den, kattene mine likte den ikke. Endret 17. april 2008 av Bloodless
Kayli Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 MatMons fra Felleskjøpet, en sjelden gang en boks Sheba. Av og til får hun litt rått kjøtt - blir helt vill når jeg lager middag av hjortekjøtt eller kylling. Og så er hun glad i restene av det rå egget når jeg har pensla gjærbaksten. Min katt vil heller ikke ha den kattemelka, så den kjøper vi ikke mer - går bare i vann her i huset.
LilleCanCan Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 Royal Canine Hair og skin her også, og whiskas våtforet, en gang i uka. Pompa må også få seg en restaurant-tur innimellom, syns jeg.
Gjest Britt Banditt Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Men denne kattemelka fra Whiskas? Dumt eller bra? Ikke særlig populært her i huset.... Ikke vet jeg, men mine elsker det, så de får det en gang i blant. Kattene mine får Royal Canin.
Vixenia Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 (endret) Iams senior plus, har en veldig gammel pus, snart 18 år.. Endret 24. april 2008 av Vixenia
Frøken Freken Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Mine får stort sett Hills, nå får de w/d tror jeg det heter, siden de er litt rund over magen. Så får de godbiter noen ganger om dagen, og grillet kylling til lørdagskos.. Hvis de får godbiter noen ganger om dagen er det kanskje ikke så rart de blir litt runde om magen Vår er også litt rund om magen, fordi samboeren min ser på han og synes at han fortjener noe godt. Nesten hele tiden... Irriterer meg grønn, for jeg synes at han kan klare seg mer med tørrfor. Og da får han Friskies Adult. Han begynner nemlig å mase noe veldig når vi spiser vanlig mat hvis han får mye godt selv.
Trampe Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Mine får MatMons fra felleskjøpet og tørrfor fra Eukanuba. De liker ikke våtfor og drikker bare vann. Jeg har prøvd å gi dem kyllingbiter og fisk, men det er heller ikke så poppis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå