Gjest Helge44 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 På dette forumet virker det som om alt som er sexy og opphissende skal måles i cm.pikk, størrelse på pupper, barberte kjønn e.t.c. Min erfaring er at vannvittig god og opphissende sex ikke har mye med dette å gjøre. For meg kan en jente med sexy blikk være kjempeturn-on. Mens "kalde" jenter med silikon, barberte kjønn og alt annet "korrekt" er nærmest turn-off. I den rette settingen kan praktisk talt alle jenter være sexy. (men det tipper jeg nok at de fleste yngre "brødre" her inne protesterer på.) Med erfaring skjønner en mer av dette. Og, som jeg startet med, å være vitne til jenters ultimate nytelse er noe av det mest sexy som finnes. Hva mener dere jenter om dette, motsatt vei i forhold til kjønn?
Teriyaki Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Det er altid deilig å kjenne at kjæresten min kommer Og stønningen hans gjør det enda bedre. :rødme: Selv har jeg aldri fått så sterk orgasme at jeg nesten har besvimt, men orgasme får jeg likevel, og det er ofte at han kommer mens jeg kommer fordi han blir så opphisset.
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 (endret) Ingen av mennene jeg har hatt har vært like, men jeg har klart å bli kåt på dem alle likevel... Det er sexy med humor og selvironi, så det kommer du langt med hos meg. Jeg synes menn skal ha hår på kroppen, for ingenting er som en hårete brystkasse!! Muskler er jeg ikke så veldig opptatt av, liker kropper som ser naturlige ut! Når kjærsten min kommer så er jeg i himmelen! Vannvittig deilig for meg! Endret 12. april 2008 av Alabama
Gjest Gamla Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Altfor pene og glatte menn, perfekte til minste detalj, er egentlig ikke noe som jeg tenner på eller ser to ganger på. Det må være barske menn som jobber hardt, store hender, gjerne skjegg, masse humor og selvironi.. og som stønner kraftig når de kommer... Mmmm
Gjest Kjetil36 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 På dette forumet virker det som om alt som er sexy og opphissende skal måles i cm.pikk, størrelse på pupper, barberte kjønn e.t.c. Min erfaring er at vannvittig god og opphissende sex ikke har mye med dette å gjøre. For meg kan en jente med sexy blikk være kjempeturn-on. Mens "kalde" jenter med silikon, barberte kjønn og alt annet "korrekt" er nærmest turn-off. I den rette settingen kan praktisk talt alle jenter være sexy. (men det tipper jeg nok at de fleste yngre "brødre" her inne protesterer på.) Med erfaring skjønner en mer av dette. Og, som jeg startet med, å være vitne til jenters ultimate nytelse er noe av det mest sexy som finnes. Hva mener dere jenter om dette, motsatt vei i forhold til kjønn? *applaus* Jeg tror nok det er litt for mange unge jenter her inne med en ganske høy fjortis-grad, som famler fælt med sine egne seksuelle preferanser og som har fått for seg at det er en mainstream de må følge. Derfor er de ikke på det nivået vi voksne menn(+35) ønsker de skal være.
Gjest EinKar Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Som mann syns jeg jenters/kvinners orgasme er vakrere og mer opphissende når de onanerer helt alene til det går for dem. Ikke det at de er "stygge" når de får orgasme under sex med en partner heller da! Men det er noe med den totale selvnytelsen de har, uten å tenke på andre enn seg selv, som gjør onani-orgasmene til jenter så flotte. Syns jeg er lykkelig som mange ganger har fått lov å se på en partner når de onanerer. Dere skjønner dessuten mer hvis jeg tipser om en nettside som på norsk ville heter jegfølermegselvdåtkåm ;-)
Gjest milkyway Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 *applaus* Jeg tror nok det er litt for mange unge jenter her inne med en ganske høy fjortis-grad, som famler fælt med sine egne seksuelle preferanser og som har fått for seg at det er en mainstream de må følge. Derfor er de ikke på det nivået vi voksne menn(+35) ønsker de skal være. Ser du nevner unge jenter her. Tror du dere eldre menn er deres hovedmål da?
Alice Ayres Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 *applaus* Jeg tror nok det er litt for mange unge jenter her inne med en ganske høy fjortis-grad, som famler fælt med sine egne seksuelle preferanser og som har fått for seg at det er en mainstream de må følge. Derfor er de ikke på det nivået vi voksne menn(+35) ønsker de skal være. Sier meg enig med Milky her. Unge jenter har som oftest sex med unge gutter, som desverre ikke deler det synet trådstarter har. Jeg sier ikke at alle unge gutter er overfladiske, men det er mange som er det. De fleste går gjennom en fase hvor det ytre teller mer enn det indre. Den "mainstreamen" du beskriver dukker ikke bare opp fra ingensteds, og det er ikke bare "fjortiser" som har skyld i at fokus på perfekt kropp, store pupper og andre ytre egenskaper blir vektlagt i den grad det blir. Det kan også man takke Hollywood, klesprodusenter og reklameindustrien for. Og du... det er faktisk mange menn på 35 og over som er vel så fokusert på silikon og glattbarberte fitter.. Men for å svare trådstarter (og jeg ser ikke helt linken grunnet rotete innlegg), selvsagt er det enormt opphissende å se at min kjære kommer.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg tenner veldig på at min kjære kommer! Selv har jeg dessverre ikke fått orgasme med ham og det gjør meg utrolig lei meg. Ikke for min egen del, men jeg vil gjerne at han skal oppleve det, og få belønning for at han er utrolig omtenksom, tålmodig og deilig. Er det noen menn som blir frustrerte når partneren ikke får orgasme?
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Det er utrolig opphissende å se en mann runke til han spruter for deg
MarianneE Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Det er utrolig opphissende å se en mann runke til han spruter for deg Oh yes!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Når kjæresten kommer er jeg solgt...har ikke sjans å holde igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå