Gå til innhold

Bærums verk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_marihøna_*
Skrevet

Vi vurderer å flytte fra byen til bærums verk. Vi kjenner ikke mye til stedet foruten om handleturene våre ut dit, og vurderer nå å flytte dit pga en liten på vei.

Noen som kan fortelle om hvordan det er å bo der? Forskjeller på hvor man bor på Bærums verk? Hvordan er miljøet? Spesielle idretter f.eks som står sterkt? Godt nabomiljø? Har dere noen oppfatninger. Alle innspill (positive og negative) tas gjerne i mot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi området er relativt nybygd er det ganse bra barnehagetetthet (ihvertfall sammenliknet med andre mer eldre områder i kommunen) De jeg kjenner som bor der trives godt, men noen synes de bor litt langt unna byen. Går jo ekspressbusser, så man kommer seg jo frem på et vis.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er fine bussmuligheter til byen samtidig som man har fin tilgang på turområder. Hvordan nabomiljøet er varierer nok med hvor på Bærums Verk man bor.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar.

Hvor på Bærums Verk er det greit å bo da. Er det særlig forskjell?

Noen andre som kjenner til Bærums Verk?

Skrevet

Jeg har en god venninne som bor der, og jeg mener at hun nevnte at det er litt finere å bo nærme selve Bærums verk (handlesenteret) enn langt unna det. Bor der ikke selv men hun nevnte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...