Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1601 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hei!! Alt bra med deg?? Har vi forresten feiret SIDE 80???? Hei cypress jo da, det går bra her.. med deg? men jeg begynner å merke stresset!!! veldig glad jeg har PT time idag, da skal jeg få ut litt stress med vekter gleder meg!! nei, det har vi ikke gjort!! :strix: :strix: for side 80 :strix: :strix: *hurra for side 81* Endret 16. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. oktober 2008 #1602 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, det ble side 81 før du rakk å feire ja... Jeg syns det virker som du har så kontroll jeg, særlig nå som Misomannen engasjerer seg litt mer også!! Dette går så bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1603 Del Skrevet 16. oktober 2008 Håper det.. Sa igjen igår at jeg kjente stresset og da svarte han meg flink gutt he he!!! så idag skal vi sette opp en liste på ting som haster!! greit å ha det skrevet ned så vi kan krysse av etterhvert som det gjøres igår fikk jeg bestilt gjestebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. oktober 2008 #1604 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) MaiL ja, det går unna sakte men sikkert!! begynner å merke at det er en mnd igjen :dåne: sitter å pusler med ting kjære ikke skal vite greit å bruke fridag på det!!! :dåne: jeg ser den ja! Men er det ikke gøy å kjenne på kroppen, at NÅ er det ikke lenge igjen? hehe, ja det er klart at noe må du jo holde skjult for han Hvis ikke blir det jo ingen overraskelse... Slenger på en for bestil gjestebok også Endret 16. oktober 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1605 Del Skrevet 16. oktober 2008 takk MaiL ja for endelig å ha bestilt gjestebok!! får med gravert navn og dato også så det blir bra skal legge bildet ut når den kommer Det er absolutt ikke lenge igjen, tiden går for fort!! så nå gjelder det å få unna det kjære ikke skal vite kjapt!! skal ha fotografering med samme fotograf som vi skal ha i bryllupet, neste onsdag!! så da får vi øvd litt å så får jeg flere bilder av oss til fotoboka jeg skal lage til kjære :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1606 Del Skrevet 16. oktober 2008 ps; jeg gleder meg veldig også da :rødme: er ikke bare stress og nerver *jeg skal snart gifte meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1607 Del Skrevet 16. oktober 2008 kjeder meg, la la la laaa, kjeder meg... la la la laaaa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. oktober 2008 #1608 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hihi Kjeder meg litt jeg også. Skal bestille blomster i dag samt trene lamme forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1609 Del Skrevet 16. oktober 2008 for blomster jeg skal også trene idag gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. oktober 2008 #1610 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei frøken miso! Bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg, har bare ikke internett hjemme for øyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1611 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei frøken miso! Bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg, har bare ikke internett hjemme for øyeblikket! :trist: savner jo Mazzi!! men jeg er her når du får internett har du det bra vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 #1612 Del Skrevet 16. oktober 2008 :hoppe: så bra da sier jeg i fra når wiien kommer så tar vi en wii fest Jeg er med! Tar med noen morsomme spill og ! Garantert suksess! Haha, du rekker ikke å feire siden før den er borte engang, så fort går det i Miso-boka! for gjestebok! Gleder meg til å se den. Trenger noen tips på hvor fine gjestebøker finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #1613 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bra du er med på Wii fest Muffin med morsomme spill og blir det moro :hoppe: ja, her går det unna får passe på å feire litt for siden helt i starten, hvis jeg rekker vi bestilte faktisk gjesteboka fra noe som heter kortbutikken.no! var ikke mange å velge i, men den vi valgte er den første og eneste vi har likt begge to, ikke kresne vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1614 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har fått internett tilbake! Har endel å lese meg opp på her inne, men jeg har jo fri idag, så det skal gå fint! Oppgaveskrivinga får vente.. Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1615 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har fått internett tilbake! Har endel å lese meg opp på her inne, men jeg har jo fri idag, så det skal gå fint! Oppgaveskrivinga får vente.. Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #1616 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mazzi er kjapp i avtrekkern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1617 Del Skrevet 17. oktober 2008 Oi, det så jeg ikke engang! Denne nye pcen er en racer på å poste innlegg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1618 Del Skrevet 17. oktober 2008 innom med en til dere alle!! er mye å gjøre på jobb idag men kommer innom senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1619 Del Skrevet 17. oktober 2008 Håper du koser deg på jobb! Jeg synes ihvertfall det er litt artig når det er mye å gjøre, bare det ikke er aaaltfor mye og alt bare blir stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1620 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei søtnosene mine da har det roet seg litt ned *puh* men det tar seg vel fort opp igjen nå som skolene er ferdig og barna kommer innom men det er koselig nå er jeg glad det er fredag idag kommer forhåååååpentligvis Wii`en :strix: håååååper den er her ikveld imorgen skal vi levere ringene for at de skal bli gravert og pusset.. det blir rart å gå uten ring frem til bryllupet!! er så vant til den nå, tross alt hatt den på i 3 år!! bestemte oss endelig for hva som skal stå i dem Å så blir det vel en tur for å titte på underskjørt til brudepikene imorgen før vi tar en tur opp til mormor for å finne ut hvordan ståa er og om de kommer i bryllup!! igår satt kjære og klippet bordkort, han var så søt der han satt med vater for å få det rett godt å se at han tar det alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg