Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

:vinke:

Hei!! Alt bra med deg??

Har vi forresten feiret SIDE 80????

:hoppe:

Hei cypress :hug:

jo da, det går bra her.. med deg? men jeg begynner å merke stresset!!! :overrasket: veldig glad jeg har PT time idag, da skal jeg få ut litt stress med vekter :fnise: gleder meg!!

nei, det har vi ikke gjort!! :riste:

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

for side 80

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

*hurra for side 81*

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det ble side 81 før du rakk å feire ja... :fnise:

Jeg syns det virker som du har så kontroll jeg, særlig nå som Misomannen engasjerer seg litt mer også!! Dette går så bra!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det.. Sa igjen igår at jeg kjente stresset og da svarte han meg :fnise: flink gutt :jepp: he he!!! så idag skal vi sette opp en liste på ting som haster!! greit å ha det skrevet ned så vi kan krysse av etterhvert som det gjøres :jepp: igår fikk jeg bestilt gjestebok :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: MaiL :kose:

ja, det går unna sakte men sikkert!! begynner å merke at det er en mnd igjen :dåne:

sitter å pusler med ting kjære ikke skal vite :fnise: greit å bruke fridag på det!!!

:dåne: jeg ser den ja! Men er det ikke gøy å kjenne på kroppen, at NÅ er det ikke lenge igjen?

hehe, ja det er klart at noe må du jo holde skjult for han :lur: Hvis ikke blir det jo ingen overraskelse...

:hug:

Slenger på en :danser: for bestil gjestebok også ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk MaiL :kose:

ja :danser: for endelig å ha bestilt gjestebok!! får med gravert navn og dato også :danser: så det blir bra :strix: skal legge bildet ut når den kommer :jepp:

Det er absolutt ikke lenge igjen, tiden går for fort!! så nå gjelder det å få unna det kjære ikke skal vite kjapt!! skal ha fotografering med samme fotograf som vi skal ha i bryllupet, neste onsdag!! så da får vi øvd litt :fnise: å så får jeg flere bilder av oss til fotoboka jeg skal lage til kjære :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei frøken miso! Bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg, har bare ikke internett hjemme for øyeblikket! :trist:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken miso! Bare innom for å si at jeg ikke har glemt deg, har bare ikke internett hjemme for øyeblikket! :trist:

:trist: :trist: savner jo Mazzi!! men jeg er her når du får internett :kose: har du det bra vennen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: så bra :)

:jepp: da sier jeg i fra når wiien kommer så tar vi en wii fest :skaal:

Jeg er med! Tar med noen morsomme spill og :vin:! Garantert suksess! :hoppe:

Haha, du rekker ikke å feire siden før den er borte engang, så fort går det i Miso-boka!

:strix: for gjestebok! :strix: Gleder meg til å se den. Trenger noen tips på hvor fine gjestebøker finnes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er med på Wii fest Muffin :tommelopp: med morsomme spill og :vin: blir det moro :hoppe: :hoppe:

ja, her går det unna :fnise: får passe på å feire litt for siden helt i starten, hvis jeg rekker :fnise:

vi bestilte faktisk gjesteboka fra noe som heter kortbutikken.no! var ikke mange å velge i, men den vi valgte er den første og eneste vi har likt begge to, ikke kresne vi :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått internett tilbake! :hoppe: Har endel å lese meg opp på her inne, men jeg har jo fri idag, så det skal gå fint! Oppgaveskrivinga får vente.. :ler:

Har du en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått internett tilbake! :hoppe: Har endel å lese meg opp på her inne, men jeg har jo fri idag, så det skal gå fint! Oppgaveskrivinga får vente.. :ler:

Har du en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg på jobb! Jeg synes ihvertfall det er litt artig når det er mye å gjøre, bare det ikke er aaaltfor mye og alt bare blir stress!

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnosene mine :klemmer:

da har det roet seg litt ned *puh* men det tar seg vel fort opp igjen nå som skolene er ferdig og barna kommer innom :) men det er koselig :)

nå er jeg glad det er fredag :jepp: idag kommer forhåååååpentligvis Wii`en :strix: :strix: :strix: håååååper den er her ikveld :hoppe: imorgen skal vi levere ringene for at de skal bli gravert og pusset.. det blir rart å gå uten ring frem til bryllupet!! er så vant til den nå, tross alt hatt den på i 3 år!! bestemte oss endelig for hva som skal stå i dem :strix: Å så blir det vel en tur for å titte på underskjørt til brudepikene imorgen før vi tar en tur opp til mormor for å finne ut hvordan ståa er og om de kommer i bryllup!!

igår satt kjære og klippet bordkort, han var så søt der han satt med vater :fnise: for å få det rett :fnise: godt å se at han tar det alvorlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...