Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Tror absolutt den taktikken er til å satse på altså :fnise:

utrolig kult å bruke sånne type spill på fest :jepp: åh, vil virkelig ha altså ... :sukk:

sitter å hører på musikk :digge: tror all denne treningen har gjort noe med hodet mitt, får lyst til å trene.. hmm..:klø: Skikkelig fjortislåt, men den får ihvertfall treningslysten frem :sjenert: syns den er litt fin å da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
Tror absolutt den taktikken er til å satse på altså :fnise:

utrolig kult å bruke sånne type spill på fest :jepp: åh, vil virkelig ha altså ... :sukk:

sitter å hører på musikk :digge: tror all denne treningen har gjort noe med hodet mitt, får lyst til å trene.. hmm..:klø: Skikkelig fjortislåt, men den får ihvertfall treningslysten frem :sjenert: syns den er litt fin å da :sjenert:

Å, hvilken låt? Kjekt med slike låter som får frem energien og trenings-lysten! :jepp:

Må bestandig ha musikk når jeg skal rydde eller vaske, blir litt mer morsomt da :digge:

Har hatt en rooolig kveld, med film og hjemmelaget pizza, som faktisk kjære også har hjulpet til med :hakeslepp::fnise: Ikke bestandig jeg er like heldig med hjelpen :) Nå bærer det i seng så man kommer seg opp til kampen i morgen!

Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. har så lyst på wii nå!! :sukk: men har samme problemet, for liten stue :sukk: skikkelig wii lysten altså!! tror det blir wii på ønskelista til jul ja!! hehe :)

:sukk:

For liten stue, hva er det?? :klø: Leiligheten vi har nå er 30 kvadrat til sammen, og det er ingen hindring! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
For liten stue, hva er det?? :klø: Leiligheten vi har nå er 30 kvadrat til sammen, og det er ingen hindring! :fnise:

:fnise: Hehe, nei da er det vel kanskje ingen hindring da :)

Skal vel ikke klage når man har et helt hus da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag kveld og en ny uke står klar..

Håper alle har hatt en flott helg :) ja ja, helgen var fin så lenge den varte!! går bare altfor fort :sukk: Igår hadde vi "foreldremøtet" ang bryllupet, gikk bedre enn forventet.. så at vi faktisk har ganske bra kontroll :jepp: hehe, delte ut skikkelige hefter til dem med info, de ble litt imponert da ja :fnise: hehe :)

Idag har jeg bestilt smykker, hals smykke og diadem, blir spennende å se når det kommer om det passer til kjolen, håååper virkelig det altså!! bare å vente på postmannen.. håper han er kjapp :fnise:

Imorgen er det da mandag, og jeg har fri :) veldig glad for det, skal trene på morgenen og så sette i sving husmorkrefter hjemme :husarbeid: så kan det hende at det blir en liten IKEA tur når kjære kommer hjem fra jobb, må få ordnet hyller til kjøkkenet så vi blir ferdig med det i år :sukk: tenkte kanskje jeg finner kurver til toalettene til bryllupet i samme slenge :lur: vet aldri hva man finner på IKEA :lur:

Hehe sant det Mazzi, når du har 30 kvadrat så skal alltid jeg også finne plass.. vet egentlig ikke helt hvor stor stua vår er jeg :klø: men må si at jeg gjerne skulle hatt hus, trives i leiligheten altså! men har veldig lyst på hus, gjerne stort og flott.. men det var penger da.. :sukk:

Har noen av dere sett filmen "The Biggest Fan"?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, du har sannelig tett program idag! Har du holdt deg til planen..? Jeg har ikke trent, men har vært innom og meldt meg inn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall her i huset når kjære har lke lyst på en som meg :fnise:

Nei da er det ikke noe problem :fnise: bare å ønske seg det da, eller spre å kjøpe :jepp:

Oi, du har sannelig tett program idag! Har du holdt deg til planen..? Jeg har ikke trent, men har vært innom og meldt meg inn! :fnise:

Så flink du er som har meldt deg inn :jepp: flinking :jepp: jeg våknet med hodepine så lot treningen være, dumt men tror det er lurt. Har fått unna litt husarbeid så nå skal jeg spise yoghurten min og kose med pusen som mjauer etter oppmerksomhet her :katt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå pusi :gråte:

Jeg vil også kose... vil hjem til pusene jeg :sukk:

Kirin senden *prr* til deg nå :katt: Han rusler rundt her mjauer som en gal, skjønner ikke hva han mener og vil :klø: skulle ønske jeg kunne kattsk :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattsk faktisk! :fnise:

Håper det går greit med hodepinen din! Ikke bli syk nå, misomor!

hehe, ja hadde vært praktisk å kunne kattsk :fnise:

åh, så søt du er mazzi :kose: nei da, skal ikke bli syk! Det har jeg ikke tid eller lyst til :fnise: det går mye bedre, tok to tabletter og drukket masse vann så det er myye bedre :jepp: tror det har vært en del stress i det siste, blir kanskje ikke mindre fremover :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hodepinen gikk greit over, og at den holder seg borte. :) Du har vel nok å fikse fremover du ja, men du får prøve å ikke stresse så mye. Ble det noe IKEA-tur da?

(Det gjør forresten ikke noe at du skippet treninga, for jeg trente litt for deg også i stad jeg. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå snille Kirin :rødme:

Jeg koste masse når jeg kom hjem jeg da ;)

Vet du hva????

I dag begynner GREY`S ANATOMY igjen!!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper hodepinen gikk greit over, og at den holder seg borte. :) Du har vel nok å fikse fremover du ja, men du får prøve å ikke stresse så mye. Ble det noe IKEA-tur da?

(Det gjør forresten ikke noe at du skippet treninga, for jeg trente litt for deg også i stad jeg. ;) )

Hei Muffin!

Det ble ikea tur ja :) fikk endelig kjøpt nattbord :juhu: det var jaggu på tide, 5 år etter at vi begynte å snakke om hvor kjekt det ville vært å ha så fant vi noen vi likte.. kresne?? nei da :fnise: ordnet noen lamper til nattbordene og til ett bord vi har mellom sofaene. oppdaget at det var to i en så vi fikk med en ekstra, finner bare ikke ett sted å sette den :fnise:

bra du trente for meg, du er suuuper flink :jepp: tok igjen idag og trente før jobb!! :trene: er lite folk og ganske deilig å stille der da :)

Ååååå snille Kirin :rødme:

Jeg koste masse når jeg kom hjem jeg da ;)

Vet du hva????

I dag begynner GREY`S ANATOMY igjen!!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Kirin sender masse kos, han gikk på tastaturet når jeg skrev til deg :fnise:

:juhu: :juhu: for Gray`s :juhu: :juhu:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...