Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Jeg har også lyst på litt kortere hår de dagene sola steiker som "verst", men jeg vet ikke helt hvor mye jeg tør å klippe i tilfelle jeg trenger langt hår til frisyren jeg vil ha i bryllupet... :sukk: Men samtidig så kan jeg jo ikke vente til etter bryllupet med å klippe meg heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sparer også for harde livet :ler: Jeg hadde ganske kort hår når vi forlovet oss, men nå har jeg fått det litt nedfor skuldrene så det kommer seg :juhu: Og enda har jeg et år igjen på meg å spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

da er jeg tilbake på bena etter noen dagers sykdom! Veldig godt å være oppe etter å ha tilbragt flere dager til sengs.. Veldig veldig deilig er det :jepp:

Håper dere får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Heisann! :vinke:

Bare innom og sier god helg før jeg drar på ferie! :):)

Mulig jeg ikke stikker innom på en stund så da får dere bare kose dere her inne :fnise:

Blir kanskje litt å lese seg opp når vi kommer hjem :) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

da er jeg tilbake på bena etter noen dagers sykdom! Veldig godt å være oppe etter å ha tilbragt flere dager til sengs.. Veldig veldig deilig er det :jepp:

Håper dere får en fin helg :)

Æsj da, så kjedelig å være syk! Også midt på sommeren da! Nei, det er godt at du er på beina igjen!! :klem: Du har i det minste en "unnskyldning" for å være borte herfra! Jeg har bare ugyldig fravær jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er uansett godt å være tilbake :jepp:

Nå har vi fått unna litt i forberedelsene til bryllupet også. Kjære har laget veibeskrivelse som er lagt sammen med invitasjonen i ferdig skrevne konvolutter :) så nå skal invitasjonene til bryllupet sendes ut :juhu: Endelig begynner det å skje noe på den fronten igjen :jepp: Mye som ikke kan gjøres før september/oktober, men det som kan gjøres er godt å få unna :juhu:

Nå skal jeg fortsette å lage gjesteinfo, en "brosjyre" med bilder og info om gjestene sånn at folk lettere vet hvem andre er og hvilket forhold de har til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg skjønte at det ble så stille fra Misoen :klø:

Dakar lille :kose:

Ååå sende ut invitasjoner... :-D Det er liksom da man kansje merker at det faktisk ikke er så lenge igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg skjønte at det ble så stille fra Misoen :klø:

Dakar lille :kose:

Ååå sende ut invitasjoner... :-D Det er liksom da man kansje merker at det faktisk ikke er så lenge igjen :Nikke:

Heeeei :vinke:

Jeg måtte dra hjem på tirsdag og lå resten av uka, fredag var jeg oppe for første gang og rimlig ustø på bena.. men nå er jeg igang igjen :) på jobb idag, det er stengt men noen må jobbe uansett :sukk: Men men, har en deilig kurv med jordbær og masse te og salat og det viktigste av alt er at ingen sjef :juhu: :juhu: kan KG såå myyyye jeg vil :fnise: men det gjør jeg jo uansett da :fnise:

Ja, det er veldig spesielt å se invitasjonene ligge klare i hylla!! ligger der å venter på frimerke så de kan sendes :) vi fikk skrevet adressene på konvoluttene på pcn, så det ble veeldig fint :) Har begynt å tvile litt på dette med kurver til brudepikene, lurer på om jeg skal sette sammen små buketter selv!! kjøpe blomster i bunter å lage buketter. Må ha blomster i kirken uansett..hmm :klø:

Er såå godt å være tilbake :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kjempe nydelig blomstebukett av min kjære mens jeg var syk :rødme: nyydelige roser :) :) han er så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så snill da :rødme:

Ja, han er så søøt :rødme: Har hatt en helt fantastisk helg :lur::fnise:

godt å være frisk ja :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp... da skal jeg og en venninne til Bodø så skal jeg å få ordnet neglene mine... blir godt... de er skikkelig stygge og utvokst nå :spy:

Så skal jeg kansje innom lille tantegutten før vi drar hjem :jepp: Må jo :klemmer: litt på han :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

Om fredagen støpte jeg på negler. De ble superfine. :rødme: De er med perlemor, og jeg skal tilbake torsdagen før bryllupet for å sette inn "diamanter" i neglen på ringfingeren. :hoppe:

Jeg syntes kanskje de er en liten smule for lange, for jeg er ikke vandt til å ha sånne negler. Må le når jeg er på jobb, og jeg sliter med å få opp pengene som kundene har lagt på disken. :skratte:

Etter det jeg har hørt, så er ho norgesmester i negldesign. Jeg så noen pokaler der hvo det sto 1.plass å sånn. :jepp:

I dag var jeg der å tok dyprens m/ massasje. Helt nydelig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fredagen støpte jeg på negler. De ble superfine. :rødme: De er med perlemor, og jeg skal tilbake torsdagen før bryllupet for å sette inn "diamanter" i neglen på ringfingeren. :hoppe:

Jeg syntes kanskje de er en liten smule for lange, for jeg er ikke vandt til å ha sånne negler. Må le når jeg er på jobb, og jeg sliter med å få opp pengene som kundene har lagt på disken. :skratte:

Etter det jeg har hørt, så er ho norgesmester i negldesign. Jeg så noen pokaler der hvo det sto 1.plass å sånn. :jepp:

I dag var jeg der å tok dyprens m/ massasje. Helt nydelig :hoppe:

:vinke:

så bra du er fornøyd :jepp: da virker det som det er ett bra sted, skal absolutt ta meg en tur dit :) hehe, man venner seg fort til å ha litt lengre negler enn man er vant til.. :) høres deilig ut å fa massasje, avslappende og deilig :jepp: hva kostet det for alt det du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...