DDuck Skrevet 21. august 2008 #641 Del Skrevet 21. august 2008 Flinke Misoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2008 #642 Del Skrevet 21. august 2008 Så bra at du gleder deg til neste trening! Ville jo vært for galt hvis du skulle grue deg til hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #643 Del Skrevet 21. august 2008 Flinke Misoen hehe *stolt* Så bra at du gleder deg til neste trening! Ville jo vært for galt hvis du skulle grue deg til hver gang! ja, det er en fordel å glede seg er moro å skulle trene med en som er proff, så blir spennende å se hvor ødelagt jeg er i morgen tøye ut er en fin ting har jeg oppdaget hun sa at med effektiv trening, tre ganger i uka vil jeg merke forskjell på 14 dager, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #644 Del Skrevet 21. august 2008 Man merker det veldig fort på utholdenhet og kondis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #645 Del Skrevet 21. august 2008 Man merker det veldig fort på utholdenhet og kondis Ja, også på det at jeg får mer energi Det merker jeg veldig godt. Trener for det meste med vekter, så merker ikke så mye med kondis der men med syklingen merkes det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #646 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg merker faktisk at jeg får bedre kondis for hver gang jeg er på spinning.. Første gangen var et sant Hel*****, men gangen etter var det ikke fullt så tungt og sånn har det bare fortsatt :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #647 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg merker faktisk at jeg får bedre kondis for hver gang jeg er på spinning.. Første gangen var et sant Hel*****, men gangen etter var det ikke fullt så tungt og sånn har det bare fortsatt :juhu: Det er absolutt bra flinke dinedama Merker godt at jeg får mer energi, til kjæres store fortvilelse.. hehe, for han han ikke like mye energi hehe, bedre form enn kjære.. håper å få han med på å trene når nye spenst åpner like ved oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #648 Del Skrevet 21. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. august 2008 #649 Del Skrevet 21. august 2008 Her var det mye treningssnakk. Flinke dere er! Her trenes det bare med Wii Fit for tiden, men fra mandag av begynner treningen også, så da blir det litt mer fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #650 Del Skrevet 21. august 2008 Her er det virkelig i gang med trening, og det er utrolig moro det er såå mye bedre å ha en ved siden av meg som er motiverende og som kommer med råd og veiledning det gjør det hele mye morsommere og jeg kjenner på kroppen at jeg får mer ut av denne type trening så selv om jeg er støl og at kjennes ut som at armene mine nesten detter av () så var det utrolig moro å trene med PT idag gleder meg veldig til neste gang, syns det er en heeel uke til. Men imorgen skal jeg på`n igjen før jobb kommer sikkert til å være kjempetrøtt, men men.. er absolutt strålende fornøyd med dagens trening, dette er kjempe moro ..litt stolt av meg selv også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #651 Del Skrevet 21. august 2008 Her var det mye treningssnakk. Flinke dere er! Her trenes det bare med Wii Fit for tiden, men fra mandag av begynner treningen også, så da blir det litt mer fart. Hei Muffin fungerer wii fit?? har veldig lyst på den, ser utrolig moro ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #652 Del Skrevet 21. august 2008 Flink du er Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #653 Del Skrevet 21. august 2008 Flink du er Miso tusen takk er litt stolt selv.. nå er det RIB (les: rett i bingen) her På tide å sove litt så jeg er klar for en ny dag i morgen huff, godt det snart er helg.. sov godt alle sammen, drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #654 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) God Natt Miso Sov godt Endret 21. august 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #655 Del Skrevet 22. august 2008 God morgen alle sammen Håper alle har sovet godt og drømt søte drømmer Da er det endelig fredag Veldig godt!! Nå skal jeg dra å trene før jeg drar på jobb, er veldig trøtt men det får være.. bare å komme seg av gårde kommer innom når jeg er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2008 #656 Del Skrevet 22. august 2008 Så flink du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2008 #657 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Muffin fungerer wii fit?? har veldig lyst på den, ser utrolig moro ut Svarer litt her jeg! Det er kjempegøy!! God morgen alle sammen Håper alle har sovet godt og drømt søte drømmer Da er det endelig fredag Veldig godt!! Nå skal jeg dra å trene før jeg drar på jobb, er veldig trøtt men det får være.. bare å komme seg av gårde kommer innom når jeg er på jobb Flinkingen!! Deilig å trene før jobb/skole, er bare så utrolig tiltak å få satt i gang! Men det er jo deilig, så er det unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #658 Del Skrevet 22. august 2008 Så flink du er da takk var veldig deilig, skulle gjerne holdt på lengre, men så er det dette som heter jobb da.. Svarer litt her jeg! Det er kjempegøy!! Flinkingen!! Deilig å trene før jobb/skole, er bare så utrolig tiltak å få satt i gang! Men det er jo deilig, så er det unnagjort! Har så lyst på wii fit, eller wii generelt. Ser utrolig moro ut! Hva koster det sånn ca? vet du det? Ja det var veldig deilig, tredje gang denne uka.. litt stolt av meg selv altså Nå er det jobb (les KG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2008 #659 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg vil også ha Wii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #660 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg vil også ha Wii Jeg også men noe sier meg at det er ganske dyrt vi kan spleise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg