DDuck Skrevet 11. august 2008 #581 Del Skrevet 11. august 2008 Det går iværtfall ganske fort å køre igjennom Norge hvis man ikke er intressert i å se masse ting For det gjorde vi... eller det var ikke det at vi kke var intressert, men vi hadde ikke tid Vi var veldig keen på å komme oss dt vi skulle.... Har du ordnet mer bryllupsstæsj Miso?? er jo ikke så lenge igjen nå da :-D Skal du starte -dagbok etterpå?? Eller må vi vente?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. august 2008 #582 Del Skrevet 11. august 2008 Halloooooo Misooooo!!!! Godt å ha deg tilbake!! Så bra at ferien var fin!! Norge er jo et vakkert land Har faktisk overnattet på Dyranut selv, når jeg og kjære gikk på Hardangervidda. Nå går jammen tiden fort!!! Nå er vi snart fruer :rødme: Ja nå er det ikke lenge igjen, tiden kommer til å rase fremover Takk for er veldig godt å være tilbake. åh, så morsomt at du også har sovet der var utrolig koselig der, håper å dra tilbake dit. Det går iværtfall ganske fort å køre igjennom Norge hvis man ikke er intressert i å se masse ting For det gjorde vi... eller det var ikke det at vi kke var intressert, men vi hadde ikke tid Vi var veldig keen på å komme oss dt vi skulle.... Har du ordnet mer bryllupsstæsj Miso?? er jo ikke så lenge igjen nå da :-D Skal du starte -dagbok etterpå?? Eller må vi vente?? Er veldig mye å se, vi reiste for å se norge og fikk virkelig sett masse Flotte fjell og fjorder, virkelig nydelig, bestemte oss for å planlegge tur til neste sommer så da blir det nok en tur da også, mulig det blir nordover! Har ikke fått ordnet noe enda, men har en laaaaaaaaaaaaaaang liste med ting som MÅ gjøres denne uka Er ikke lenge igjen og det merkes, føler meg mer lost enn stressa faktisk!! Skal til søster/forlover på mandag og da blir det nok en god del prating om dette tenker jeg! Tenkte jeg skulle sette opp en liten uke plan over hva som skal gjøres, hvis jeg skriver det her så må jeg få gjort det!! det kommer garantert en - dagbok når den tid kommer, lover å holde dere oppdatert på det som skjer.. har lurt på hva jeg skal gjøre når jeg ikke har bryllupsdagboken lenger.. :klø: må lage en ny en enn så lenge, til det blir en "minimiso" dagbok hva med deg, kommer det en dagbok etter bryllupet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2008 #583 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis jeg får viljen min blir det lenge til det blir -dagbok... har ikke tid til sånt jeg når jeg har en frisørsalong som jeg både eier og driver alene... Ingen som kan bare steppe inn liksom hvis jeg blir på tjukken... Og hvem vet om jeg blr så dårlig at jeg blir sykemeldt fra dag èn... uff Hadde jeg ikke hatt salongen så skulle jeg hatt sånn dagbok allerede i fjor engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. august 2008 #584 Del Skrevet 14. august 2008 Hei jenter sorry at jeg ikke har vært her så mye de siste dagene, men hadde ett uhell på tirsdag som resulterte i en kraftig muskelstrekk i høyre side av kroppen.. ikke bra å ramle i kano nå er jeg hjemmer etter min første time med personlig trener utrolig moro og vanvittig slitsomt er skjelven i bein og armer men tror dette kan gi raske resultater kjempe søt og koselig jente som virkelig kan pese meg rundt, noe hun sa hun kom til også hehe.. nå er det rett i dusjen å så middag veldig stolt av meg selv for å være flink til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2008 #585 Del Skrevet 15. august 2008 Ojj Stakkar Misoen Går det bedre nå ja?? Åååå jeg vil også ha personlig trener!! Det er så mye lettere å trene da, for da MÅ man liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. august 2008 #586 Del Skrevet 15. august 2008 Ojj Stakkar Misoen Går det bedre nå ja?? Åååå jeg vil også ha personlig trener!! Det er så mye lettere å trene da, for da MÅ man liksom hei hei:) det går bedre idag, bortsett fra at jeg er kjempe støl i lårnene etter å ha drevet med vekter igår!! hehe fikk treningsprogrammet mitt i mail i dag, dette blir morsomt og tungt ja!! men vel verdt det Det er veldig greit å ha en som dytter litt, så nå har jeg avtale hver torsdag kl 17:00 fremover i 10 uker! veldig greit, da må jeg virkelig gjøre det!! en liten investering i meg selv anbefales veldig hun jeg har er ikke sååå dyr heller, 330,- pr gang! en time! er veldig glad for at jeg gjorde dette, få litt muskler til bryllupet da er det helg :juhu: takk og lov!! noen som skal noe moro i helgen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. august 2008 #587 Del Skrevet 16. august 2008 :rødme: under 3 mnd :rødme: :hoppe: idag har jeg også endelig fått fikset frisør :juhu: :juhu: det var virkelig en lettelse!! prøvetime er 13 oktober og på mandag skal jeg avtale prøvetime for sminking hos hun som frisøren samarbeider med endelig er det som har plaget meg i boks må bare få ordnet alt som skal være med til timene nå da! og jeg som ikke klarer å bestemme meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2008 #588 Del Skrevet 16. august 2008 :juhu: Frisøren er i boks!! :juhu: Og ikke minst: Det er under tre måneder til :juhu: Har du alt det viktigste i boks nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. august 2008 #589 Del Skrevet 16. august 2008 :juhu: Frisøren er i boks!! :juhu: Og ikke minst: Det er under tre måneder til :juhu: Har du alt det viktigste i boks nå da? var godt å få frisør på plass men, uææ!!!! føles ikke som om jeg har kontroll på noe.. hjelp, ble så stressa når jeg så at det stod 2 mnd og 30 dager på tickern min!! vet ikke i hvilkenende jeg skal starte og hva jeg skal begynne meg.. alt virker bare kaos!! :dåne: ååh... er redd dette ikke kommer til å gå bra!! Til helgen skal vi ha prat meg svigers og mamma om dagen, får se om mamma kommer..tror det når hun er der.. liten interesse der.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2008 #590 Del Skrevet 17. august 2008 var godt å få frisør på plass men, uææ!!!! føles ikke som om jeg har kontroll på noe.. hjelp, ble så stressa når jeg så at det stod 2 mnd og 30 dager på tickern min!! vet ikke i hvilkenende jeg skal starte og hva jeg skal begynne meg.. alt virker bare kaos!! :dåne: ååh... er redd dette ikke kommer til å gå bra!! Til helgen skal vi ha prat meg svigers og mamma om dagen, får se om mamma kommer..tror det når hun er der.. liten interesse der.. men men.. Du har masse på plass og fremdeles et (bittelite) hav av tid igjen før den store dagen, så ikke stress! Det går helt sikkert fint! Håper mora di møter opp! Synes synd på deg når ho viser så lite interesse for bryllupet ditt! Får håpe det tar seg opp nå som dagen nærmer seg mer! Men svigermora di, ho engasjerer seg litt mer, gjør ho ikke? Forloveren din (søstra di, var det?), ho bryr seg vel? Det er vel en mager trøst, men du har i det minste oss her til å lufte frustrasjoner og tanker for! Det er sannelig ikke greit med disse mødrene og svigermødrene, vi skulle smelta sammen din mor og min svigermor - mellomtingen mellom de to måtte vel blitt et perfekt engasjement! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #591 Del Skrevet 18. august 2008 Hura for under 3 månder :juhu: :juhu: :juhu: Er litt treig jeg se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. august 2008 #592 Del Skrevet 18. august 2008 Hura for under 3 månder :juhu: :juhu: :juhu: Er litt treig jeg se.. hehe det går så bra så, ikke vært her inne såå mye den siste uka.. men imorgen er det vanlig arbeidsdag igjen så da er jeg tilbake til normal KG :juhu: blir mer å mer nervøs nå, når det er sååå kort tid til.. syns ikke det er lenge siden tickeren stod på 7 mnd jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2008 #593 Del Skrevet 19. august 2008 Normal arbeidsdag = normal KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #594 Del Skrevet 19. august 2008 Normal arbeidsdag = normal KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. august 2008 #595 Del Skrevet 19. august 2008 Heeelt vanlig dag på jobb...med KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #596 Del Skrevet 19. august 2008 Må være såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #597 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg mener, man kan ikke ha en arbeidsdag uten å være på KG!! det er nesten uhørt altså Akkurat kommet på jobb og kjeder meg allerede!! jada!! noen som har noe sladder å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #598 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har :juhu: Det var en dame her i sta som fortalte meg at konkurent-bedriften til mannen min går dårlig og permiterer folk nå Kansje ikke sånn sladder du vil ha, men det var det jeg kom på... Jeg er tørst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. august 2008 #599 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har :juhu: Det var en dame her i sta som fortalte meg at konkurent-bedriften til mannen min går dårlig og permiterer folk nå Kansje ikke sånn sladder du vil ha, men det var det jeg kom på... Jeg er tørst!! åhh :juhu: så bra :juhu: for din bedrift altså det var knall gode nyheter for det hvis du er tørst må du drikke litt jeg koser meg med en kopp te og gjør noe sååå morsomt som å slette gamle bøker fra databasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #600 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke bra for meg, men for bedriften til kjære De er norges største hytte produsent Jeg tok meg litt vann jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg