Gjest Miso Skrevet 15. juli 2008 #521 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) 4 mnd :juhu: :juhu: :juhu: Endret 15. juli 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 15. juli 2008 #522 Del Skrevet 15. juli 2008 så bra du er fornøyd da virker det som det er ett bra sted, skal absolutt ta meg en tur dit hehe, man venner seg fort til å ha litt lengre negler enn man er vant til.. høres deilig ut å fa massasje, avslappende og deilig hva kostet det for alt det du har gjort? 4 mnd. Tilsammen for napping av bryn, farging av bryn 2 ganger, farging av vipper, dyprens m/massasje og støping av negler har jeg betalt 1476,- (tror jeg) Sånn ca iallefall. Har endt opp med å kjøpe dag og nattkrem + maske i tillegg se. Støping av negler koster iallefall 600,- Og etterfyll 450,- tror jeg. Ikke så hakkende galt. Ho var sinnsykt nøye. Gjorde veldig god grunnarbeide først. Brukte faktisk rundt 1 1/2 time på det. Dessuten skal ho gifte seg snart, så det ble maaaaaaaase bryllups-snakk. Veldig hyggelig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. juli 2008 #523 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg plages også med å plukke opp penger, hårnåler o.l... Og enda har jeg hatt sånne negler i godt over ett år Men det er fordi at de blir så tykke ifht den vanlige neglan... derfor plages man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. juli 2008 #524 Del Skrevet 16. juli 2008 Og et litt forsinket 4mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juli 2008 #525 Del Skrevet 18. juli 2008 Da er det endelig FREEEEEDAG :juhu: :juhu: Idag skal vi ordne maling til skapene på kjøkkenet, gleder meg stort til å bli ferdig med det. Er moro, men slitsomt å bo så kaos som det vi gjør nå!! Igår kjøpte vi frimerker til invitasjonene, anledingsfrimerker faktisk med hvitt hjertet og ringer på, kjempe fine å litt moro å ha anderledes frimerker Så blir de sendt ut neste uke, veldig rart å se dem ferdig og klare til å sendes.. blir veldig virkelig da Ellers så MÅÅÅ jeg få ordnet meg med frisør, herremin så treig jeg er.. får virkelig ikke fingeren ut.. syns det er så flaut å gå å spørre også vil jeg gjerne ha ett sted hvor det er både hår og sminke og jeg kan kle meg, kanskje ett glass champagne og en lett lunsj, men det er så flaut å spørre får vel bare bite i meg og dra innom!! Så var det denne hersens ønskelisten da huff, føler virkelig at tiden renner ut.. hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juli 2008 #526 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor synes du det er så flaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juli 2008 #527 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor synes du det er så flaut? vet ikke helt... de jeg har vært innom har ikke vært spes hyggelige, fått det til å virke som om det er mer til bry og mye jobb for dem.. er vel kanskje derfor jeg har litt problemer med å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juli 2008 #528 Del Skrevet 18. juli 2008 Kansje du brde finne deg en annen salong da Det er ikke sånn man skal behandle kundene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juli 2008 #529 Del Skrevet 18. juli 2008 Kansje du brde finne deg en annen salong da Det er ikke sånn man skal behandle kundene sine Var innom to andre salonger, bortsett fra den jeg har brukt før.. hadde samme følelsen når jeg gikk derfra. Har en jeg har tenkt å spørre hos, men får meg bare ikke til å gå inn sant at man ikke skal behandle kundene sine sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juli 2008 #530 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har aldri støpt negler før, hvor lenge sitter de? Aner ikke hvordan sånt funker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juli 2008 #531 Del Skrevet 18. juli 2008 De skal sitte helt til man løser de opp.. men noen ganger kan de falle av hvis ettervksten på neglen blir for stor slik at de ikke har nok feste... Jeg får ikke støpt sånn akrylnegler, men har et annet system med gelè og de sitter som bare juling... men går jeg over 5uker uten å fylle etterveksten kjenner jeg at de blir svakere... men de har aldri falt av.. de gangene jeg har hatt akryl har noen falt av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juli 2008 #532 Del Skrevet 18. juli 2008 De skal sitte helt til man løser de opp.. men noen ganger kan de falle av hvis ettervksten på neglen blir for stor slik at de ikke har nok feste... Jeg får ikke støpt sånn akrylnegler, men har et annet system med gelè og de sitter som bare juling... men går jeg over 5uker uten å fylle etterveksten kjenner jeg at de blir svakere... men de har aldri falt av.. de gangene jeg har hatt akryl har noen falt av... Hmm..lurer på om jeg skal prøve det.. trenger det egentlig ikke,men hadde vært fint å ha det proft til bryllupet men kanskje det blir like fint med mine egne negler!! :klø: får ringe dem å høre tror jeg, eller stikke innom i løpet av helgen. Det skal være prosjekt, hvis jeg rekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juli 2008 #533 Del Skrevet 18. juli 2008 Det hørtes ut som en plan Ååååå nå er det under to timer til jeg tar ferie :juhu: :juhu: Kan ikke neste kunde bare komme snart slik at tiden går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juli 2008 #534 Del Skrevet 18. juli 2008 Det hørtes ut som en plan Ååååå nå er det under to timer til jeg tar ferie :juhu: :juhu: Kan ikke neste kunde bare komme snart slik at tiden går fort Ikke lenge igjen til ferie :juhu: det blir godt kan jeg tenke meg håper neste kunden kom og at det går kjapt snart er det FERIE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. juli 2008 #535 Del Skrevet 19. juli 2008 Oi, det er jo plutselig under fire måneder til bryllupet ditt jo! Det var jo nettopp et halvt år! Ikke stress, det går så fint atte! (Men skjønner veldig godt at du føler tida renner ut, har nesten samme følelsen selv, selv om det er over et år til jeg står for tur!) Har du en fin sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. juli 2008 #536 Del Skrevet 21. juli 2008 Miiiiiisooo...oo....o....?? Hjeeelp, det er jo så stille her at det er ekko jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. juli 2008 #537 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er her Jobber en uke til, så her er det ikke noe latmannsliv, hverken på jobb eller hjemme!! lei kaoset på stua, men sånn er det vel når man starter å male kjøkkenet Det var jo 7 mnd igjen for ikke sååååå lenge siden.. Tiden flyyyyyr altfor fort, føler at jeg har alt igjen.. vet jo at det ikke er tilfellet, men det føles sånn!! men igår ble bryllupsreisen bestemt :juhu: :juhu: vi reiser vekk en uke 16 november heldigvis går ikke flyet før 15:55, så vi behøver ikke stå opp så veeeldig tidlig Men endelig er noe på plass og jeg gleder meg til å reise vekk en uke til sol og varme og bare kooose meg sammen med min kjære :rødme: Vi reiser vekk to uker i mars/april så derfor tar vi en uke nå!! men godt blir det uansett :juhu: Det som står igjen og som haster er frisør!! på meg selv for at jeg er så treig!!! Invitasjonene er klare til å sendes ut, kjære skal bare dobbelt sjekke noen adresser å så sendes de med den snille postmannen fikk utrolig fine frimerker det lille ekstra ingen kan kaste konvolutten nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. juli 2008 #538 Del Skrevet 21. juli 2008 Sitter å ser etter smykker, er det noen som har noen gode tips?? føler meg helt lost!! skal ha slør, men finner ikke det heller.. bør ha i ivory siden kjolen har den fargen. Men vanskelig å finne smykker og slør som passer.. fant ikke noe særlig der jeg kjøpte kjolen.. noen tips???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. juli 2008 #539 Del Skrevet 21. juli 2008 Her har de masse fine smykker, tiaraer og stæsj! http://www.abelone.no/ Jeg kjøpte tiaraen min der, og den er helt nydelig. Hun som driver butikken er kjempehyggelig, og du får varene raskt levert. Et tips; ikke kjøp ivory-farget slør, det ser helt gult ut.. Gå heller for offwhite/hvitt/diamond-white. Har gjort noen bomkjøp på ebay for å si det sånn! Lykke til Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. juli 2008 #540 Del Skrevet 21. juli 2008 Her har de masse fine smykker, tiaraer og stæsj! http://www.abelone.no/ Jeg kjøpte tiaraen min der, og den er helt nydelig. Hun som driver butikken er kjempehyggelig, og du får varene raskt levert. Et tips; ikke kjøp ivory-farget slør, det ser helt gult ut.. Gå heller for offwhite/hvitt/diamond-white. Har gjort noen bomkjøp på ebay for å si det sånn! Lykke til Miso tusen takk for linken du er en knupp og for tipset skal huske det hvordan ser ditt ut? har du bildet? skal sjekke linken nå med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg