Mazilla Skrevet 8. juli 2008 #501 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har også lyst på litt kortere hår de dagene sola steiker som "verst", men jeg vet ikke helt hvor mye jeg tør å klippe i tilfelle jeg trenger langt hår til frisyren jeg vil ha i bryllupet... Men samtidig så kan jeg jo ikke vente til etter bryllupet med å klippe meg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juli 2008 #502 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg sparer også for harde livet Jeg hadde ganske kort hår når vi forlovet oss, men nå har jeg fått det litt nedfor skuldrene så det kommer seg :juhu: Og enda har jeg et år igjen på meg å spare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. juli 2008 #503 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei jenter da er jeg tilbake på bena etter noen dagers sykdom! Veldig godt å være oppe etter å ha tilbragt flere dager til sengs.. Veldig veldig deilig er det Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. juli 2008 #504 Del Skrevet 11. juli 2008 Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. juli 2008 #505 Del Skrevet 11. juli 2008 Godt å ha deg tilbake hei mimsen såå koselig hilsen er utrolig godt å være tilbake Har savnet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 12. juli 2008 #506 Del Skrevet 12. juli 2008 Heisann! Bare innom og sier god helg før jeg drar på ferie! :) Mulig jeg ikke stikker innom på en stund så da får dere bare kose dere her inne Blir kanskje litt å lese seg opp når vi kommer hjem :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2008 #507 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei jenter da er jeg tilbake på bena etter noen dagers sykdom! Veldig godt å være oppe etter å ha tilbragt flere dager til sengs.. Veldig veldig deilig er det Håper dere får en fin helg Æsj da, så kjedelig å være syk! Også midt på sommeren da! Nei, det er godt at du er på beina igjen!! Du har i det minste en "unnskyldning" for å være borte herfra! Jeg har bare ugyldig fravær jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. juli 2008 #508 Del Skrevet 13. juli 2008 er uansett godt å være tilbake Nå har vi fått unna litt i forberedelsene til bryllupet også. Kjære har laget veibeskrivelse som er lagt sammen med invitasjonen i ferdig skrevne konvolutter så nå skal invitasjonene til bryllupet sendes ut :juhu: Endelig begynner det å skje noe på den fronten igjen Mye som ikke kan gjøres før september/oktober, men det som kan gjøres er godt å få unna :juhu: Nå skal jeg fortsette å lage gjesteinfo, en "brosjyre" med bilder og info om gjestene sånn at folk lettere vet hvem andre er og hvilket forhold de har til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #509 Del Skrevet 14. juli 2008 Det var det jeg skjønte at det ble så stille fra Misoen :klø: Dakar lille Ååå sende ut invitasjoner... :-D Det er liksom da man kansje merker at det faktisk ikke er så lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2008 #510 Del Skrevet 14. juli 2008 Det var det jeg skjønte at det ble så stille fra Misoen :klø: Dakar lille Ååå sende ut invitasjoner... :-D Det er liksom da man kansje merker at det faktisk ikke er så lenge igjen Heeeei Jeg måtte dra hjem på tirsdag og lå resten av uka, fredag var jeg oppe for første gang og rimlig ustø på bena.. men nå er jeg igang igjen på jobb idag, det er stengt men noen må jobbe uansett Men men, har en deilig kurv med jordbær og masse te og salat og det viktigste av alt er at ingen sjef :juhu: :juhu: kan KG såå myyyye jeg vil men det gjør jeg jo uansett da Ja, det er veldig spesielt å se invitasjonene ligge klare i hylla!! ligger der å venter på frimerke så de kan sendes vi fikk skrevet adressene på konvoluttene på pcn, så det ble veeldig fint Har begynt å tvile litt på dette med kurver til brudepikene, lurer på om jeg skal sette sammen små buketter selv!! kjøpe blomster i bunter å lage buketter. Må ha blomster i kirken uansett..hmm :klø: Er såå godt å være tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #511 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) har du vært forkjøla? :klø: Endret 14. juli 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2008 #512 Del Skrevet 14. juli 2008 har du vært forkjøla? :klø: Forkjøla, feber, vondt i kroppen, migrene... you name it.. fikk hele pakka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2008 #513 Del Skrevet 14. juli 2008 Fikk en kjempe nydelig blomstebukett av min kjære mens jeg var syk :rødme: nyydelige roser :) han er så søt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #514 Del Skrevet 14. juli 2008 Åååå så snill da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2008 #515 Del Skrevet 14. juli 2008 Åååå så snill da :rødme: Ja, han er så søøt :rødme: Har hatt en helt fantastisk helg godt å være frisk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #516 Del Skrevet 14. juli 2008 ååååååh!! måtte dagen bare gå litt fortere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2008 #517 Del Skrevet 14. juli 2008 ååååååh!! måtte dagen bare gå litt fortere... Enig Når er du ferdig idag? 16:00? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #518 Del Skrevet 14. juli 2008 Jepp... da skal jeg og en venninne til Bodø så skal jeg å få ordnet neglene mine... blir godt... de er skikkelig stygge og utvokst nå Så skal jeg kansje innom lille tantegutten før vi drar hjem Må jo litt på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 14. juli 2008 #519 Del Skrevet 14. juli 2008 Om fredagen støpte jeg på negler. De ble superfine. :rødme: De er med perlemor, og jeg skal tilbake torsdagen før bryllupet for å sette inn "diamanter" i neglen på ringfingeren. Jeg syntes kanskje de er en liten smule for lange, for jeg er ikke vandt til å ha sånne negler. Må le når jeg er på jobb, og jeg sliter med å få opp pengene som kundene har lagt på disken. Etter det jeg har hørt, så er ho norgesmester i negldesign. Jeg så noen pokaler der hvo det sto 1.plass å sånn. I dag var jeg der å tok dyprens m/ massasje. Helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. juli 2008 #520 Del Skrevet 15. juli 2008 Om fredagen støpte jeg på negler. De ble superfine. :rødme: De er med perlemor, og jeg skal tilbake torsdagen før bryllupet for å sette inn "diamanter" i neglen på ringfingeren. Jeg syntes kanskje de er en liten smule for lange, for jeg er ikke vandt til å ha sånne negler. Må le når jeg er på jobb, og jeg sliter med å få opp pengene som kundene har lagt på disken. Etter det jeg har hørt, så er ho norgesmester i negldesign. Jeg så noen pokaler der hvo det sto 1.plass å sånn. I dag var jeg der å tok dyprens m/ massasje. Helt nydelig så bra du er fornøyd da virker det som det er ett bra sted, skal absolutt ta meg en tur dit hehe, man venner seg fort til å ha litt lengre negler enn man er vant til.. høres deilig ut å fa massasje, avslappende og deilig hva kostet det for alt det du har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg