Gå til innhold

Stockholm vs. København


Gjest Lykkeliky

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky

Har vært i København flere ganger og vurderer en tur igjen nå, men tenker også litt på Stockholm. Det har jeg ikke vært.... Det avgjørende blir hvor er det best å shoppe?

Jeg er ikke bare interessert i klesbutikker, jeg elsker små spesielle butikker med krimskrams og dill, vintage butikker osv.....

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stockholm synes jeg hadde mye bedre butikker enn København. :) Pluss at selve byen/arkitekturen er mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Berit_*

Er enig med gjest over i at Stockholm er den fineste byen....men så er det billigere i Køben da. Spesielt å spise og drikke etter shoppingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad i Stockholm, og er der og shopper et par ganger i året. Pga av krona, er det mye billigere å shoppe i Sthm, og de har utrolig mange flotte og billuge lunsjsteder. For mat må man jo ha! Jeg går shopper mest i Biblioteksgatan, på Sturegalleriet, på NK og i Gamla Stan, men det er også masse butikker i Drottninggatan (bl a en enorm TopShop).

På Søder skal det visstnok være mer trendy og secondhand butikker, men jeg rekker sjelden å komme meg dit...

Rica City Hotel Stockholm har perfekt beliggenhet og nydelig frokost! http://www.rica.se/index.cfm?oa=hotel.disp...ion&con=353

Endret av Bex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...