Snuselille Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Tenker det blir en plass mellom 15-20 stk totalt. Blir det ikke litt vel mye med en brudekjole av den fancy'e sorten? Jeg er så usikker Hva syns dere passer?
yeeha Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Tenker det blir en plass mellom 15-20 stk totalt. Blir det ikke litt vel mye med en brudekjole av den fancy'e sorten? Jeg er så usikker Hva syns dere passer? Akkurat den kjolen du faller for Syns ikke det har så mye betydning om det er lite bryllup eller stort, kirkelig eller borgerlig. Det viktigste er at du liker kjolen og føler deg vel. Derimot kan det være praktiske årsaker til å velge en enklere kjole ved veldig uformelle omgivelser
Snuselille Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Vil være i landlige omgivelser, men likevel på et hotell, antar jeg :rosasmil: Vi er ikke ferdig med planlegginga ennå.
ingerlisej Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 vi ska ha et lite borgeli vielse neste mai .. å æ ska ha en liten enkel kjole
Snuselille Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Hmm, kanskje jeg skal lete litt blant de mer enkle og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå