Gå til innhold

For oss som ikke har BADEKAR

Fremhevede innlegg

Gjest Badenymfen
Skrevet

Jeg har leita lenge etter et badekar som feks er sammenleggbart,et for VOKSNE.

Eller en balje som er stor nok til at et voksent menneske kan sitte oppi.

samme hva det er,bare det går ann å bade i det.hehe

Har nesten vurdert å kjøpe meg et oppblåsbart basseng som er for unger!bare for å BADE.elsker å bade;)

Noen som har peil?

Tenkt så digg for studenter og andre med minibad som ikke kan få plass til et stort og upraktisk badekar,men heller en balje de kan plassere midt på gulvet og ta seg et velfjortent SPA- bad.

Herlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes noe på markedet som er blanding av badekar og dusj. Høye kanter rundt, sånn at du kan tappe i så mye vann at du kan sitte og bade. Størrelsen på denne saken er som en dusj. Fint for folk med liten plass på badet, men jeg synes å huske at den var ganske dyr.

Skrevet

Her må jeg følge med... Det hadde vært perfekt på det lille badet mitt

Gjest Gjest_Anton_*
Skrevet
Ikke så lekkert. Men hadde det kommet på markedet, så hadde jeg kjøpt det. Kommer selvsagt litt ann på prisen.

hvorfor ikke gå til en blikkinslager og diseine et eget liten badekar..trenger ikke vere den typen så står fast hele tiden med krane og alt det der...men er halvrundt kar med et sluk på bånnen...hvis man vil ha lit stil i dette så kan det selfølgelig malse og lakeres i ønsket farge:)..når man ikke bruner karet kan man gjemme det i skape..og bruke vannintake i fra dusjen..er stiligt enkelt og greit:)

MvH Anton.K

Skrevet
hvorfor ikke gå til en blikkinslager og diseine et eget liten badekar..trenger ikke vere den typen så står fast hele tiden med krane og alt det der...men er halvrundt kar med et sluk på bånnen...hvis man vil ha lit stil i dette så kan det selfølgelig malse og lakeres i ønsket farge:)..når man ikke bruner karet kan man gjemme det i skape..og bruke vannintake i fra dusjen..er stiligt enkelt og greit:)

MvH Anton.K

Det som var det beste med badekaret det har vært snakk om, var att det kunne slås isammen slik at det nesten ikke tok noe plass. For meg som bor i en leilighet, er det hard prioritering hva jeg skal avse plass til i boden. Skulle jeg hatt en slik blikkstamp, så hadde jeg nok heller invistert i litt markiser og hatt den på terassen :ler:

Skrevet

Ja badekar er noe jeg også savner som fa.. etter at man tog steget og byttet dette ut med dusjkabinett grunnet rusthull i badekaret. Angrer som bare det på dette og kommer nok garantert til å kjøpe badekar igjen innen neste vinter. HAr da sett på en slik løsning som er nevnt tidligere her i tråden. Altså en slags kombinasjon av både kar og dusj, har sett en på Comfort butikkene (bestillingsvare) og ikke var den særlig rimelig heller (15000.-), men er da helt klart verdt hver krone om man kan kjenne vannet som varmer kroppen (hele).

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi fikk plassbygd oss et lite badekar på 100x80 cm i tykke litexplater, rørleggeren trippelsikret det med litex, smøremembran og dukmembran oppå der igjen, før det ble flislagt med mosaikkflis. Vi er strålende fornøyde!

Endret av junia
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...