Gå til innhold

Produktiv!


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

ehem, det har seg slik at neste innlegg er nr 1000 for meg.. Syns det er ganske mye egentlig.. Jeg har vært på KG i 4 mnd, (har 4 mnd jubileum i dag, faktisk. Du verden :roll: ) det blir ca 250 innlegg i mnd, dvs 8,5 hver dag?! nehei, det kan da bare ikke stemme - det er jo vanvittig mye ?! Og hva har jeg skrevet da? Bare masse fjas og fjås og klem hit og dit?! (ikke at det nødv er dumt, men..) Tenk så mange timer jeg har brukt her inne... hm. Ikke for det, det har vært utrolig morsomt.. Ler ofte høyt av ting jeg leser (og skriver :wink: ) innimellom..

Jaja. det var bare det jeg ville si... 999 innlegg!! :D

Ha en fin helg!

Klem Embla s! (som har skiftet kjønn i det siste)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :hoppe:

Selv har jeg passert 6000 og er i kategorien "get a life". Hva ER dette kjønnskiftegreiene dine - *nysgjerrig* :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Hmmm - Embla - kanskje du har deltatt i noe på snikk-snakk? Da går innleggene i været, og man skriver som regel bare ett ord eller to...

Det er i alle fall min unnskyldning for å ha såpass mange innlegg på såpass kort tid... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hmmm - Embla - kanskje du har deltatt i noe på snikk-snakk? Da går innleggene i været, og man skriver som regel bare ett ord eller to...

Det er i alle fall min unnskyldning for å ha såpass mange innlegg på såpass kort tid... :o

he he, det er vel ikke alle mine 1002 innlegg som det ligger like mye omtanke og sjel bak, for å si det sånn...

(men jeg syns det er en bragd av de store, og kan bare bøye meg i støvet for de "avhengige" :ler: )

Tusenfryd: Jeg har ikke skiftet kjønn i det siste. Har ingen planer om å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 innlegg pr. dag - viser bare at du engasjerer deg og har behov for kommunikasjon med andre..Hvem har ikke det.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med passerte 1000 innlegg....bra at du holder koken!

o'en i siste ordet skal være "u", Mie...

Gratulerer, Embla...både med de tusen, og med nytt kjønn.... det gikk rimelig fort og smertefritt...? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Gratulerer, Embla...både med de tusen, og med nytt kjønn.... det gikk rimelig fort og smertefritt...? :blunke:

Takk for det med de tusen, du er da ganske produktiv selv, jeg kjenner at du puster meg i nakken :wink:

Ang nytt kjønn: Fort: ja. Smertefritt? på ingen måte, men; jeg tok det som en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Men nå har du jo 1017....det blir 18 innlegg bare i dag det! Hvor skal dette føre hen???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...