Gå til innhold

Alghero, Sardinia


laperla

Anbefalte innlegg

... Og har lyst til å dele noen erfaringer derfra?

Skal nemlig dit i slutten av august.

Takk på forhånd.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fint der! Fine langgrunne strender, nydelig hav, koselige gater i gamlebyen.

Men husk at i Italia er nesten alle strender private, og dere må leie solseng og parasoll. Og en litt trafikkert vei går langs stranda, mellom hotellene og stranda. Litt å passe på hvis man har med seg små barn.

Vi leide bil noen dager og kjørte rundt, og øya er stor og det er masse å se på. Mange hyggelige byer rundt omkring, og veldig flott langgrunn strand helt i nord (Stintino).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for et par år siden. Betjeningen på resturanter bar preg av ungdommer med sommerjobb. Mye sure tryner. Ville heller dratt et annet sted. Hva med naboøya Korsika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem... Korsika er jo fransk, og franskmenn er vel ikke kjent for å være mer vennlig innstilt til turister enn italienere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der august i fjor.. vi koste oss veldig! litt sure tryner ja, men det bryr jeg meg ikke om, ignorerer de bare. de snakket jo ikke bra engelsk! helt elendig! men er jo bare å drite i dem og kose seg. var ikke så ille i det hele tatt!

Stranda er kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Nå er turen bestilt da... Så. Korsika for bli en annen gang.

*Smiler*

Sure tryner sier dere, det er det vel over alt for det er turister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...