Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Man hører jo skrekkhistorier om at den første gangen alltid er dårlig, men jeg husker jeg synes det gikk overraskende bra. Hadde kanskje noe å gjøre med at jeg ventet litt lenger enn de fleste, så jeg visste hva jeg likte. Hvordan var din første gang? Forferdelig? Godt? Vondt?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg ventet superlenge med å ha sex. Var godt inni 20 årene..Ventet liksom på MR right Så, da min første og jeg hadde gjort det.. var jeg i det romantiske hjørnet og sa at "tenk at du er den første"... Idioten svarer.. "ja, men det var jo på tide du startet å ha sex"... Vi ble ikke sammen så lenge. Siden har jeg hatt gleden av flere menn med langt større respekt.. Men anger på at jeg ventet for han!!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Hadde hørt skrekk historier jeg også om første gang... Jeg ventet også på MR RIGHT, og jeg mener det var vert det.. Før vi tok spranget helt ut brukte vi god tid til å utforske hverandre. Gikk lenge der han bare brukte fingeren på meg. Deilig å stå i dusjen mens han finger meg:P Når vi først hadde sex, var det fantastisk deilig
Gjest Alabama Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg var dritings, så ikke akkurat noe høydepunkt i min seksuelle karriere. Vet ikke om det teller, for han var såvidt inni meg. Det gjorde vondt, så jeg ba ham slutte. Bødde etterpå, så tok jomfruhinna ihvertfall. Andre gang (som egentlig kan regnes som første gang) var like kjip, bare at jeg var enda fullere. Husker at jeg lå meg beina rett til værs mens han peisa på...
missluna Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Min første gang var heilt grei. Det var ikke vondt, blødde ikke, og følte meg ikke dårlig etterpå. Var veldig glad for å ha gjort det og angret ikke ett sekund. Det varte ikke lenge da, og jeg kan ikke huske i detalj hvordan det foregikk.
ingerlisej Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Min første gang va; vond, æ blødd mye å æ ble heve ut like etterpå:/ men har hatt mye bedre sex etter den gang
Ecolia Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Min første gang var, haha, forfedelig lite gjennomtenkt. Var jo som alle andre innstilt på å vente, gjøre det med "den jeg elsket" osv, men gikk ikke helt som planlagt. Var kjempeforelska i en fyr, og han hadde også vist (trodde jeg) noe tilbake. Så da jeg kom på fest og så at han satt der med to andre jenter i fanget, ble jeg kjempesjalu og tenkte at jeg skulle faen meg ta igjen. Så ble det til at jeg hadde sex med en annen fyr. Han tok ikke av seg buksa ordentlig engang, og jeg fikk blod på kneet. Kjempestas! Heldigvis har det tatt seg opp kraftig siden den gang :]
IloveNY Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Min førsta gang var veldig fin! Det var ikke godt (for jeg var trang og anspent) og han var ganske stor så jeg blødde litt... men det var en veldig koselig måte å miste jomfudommen sin på! Og jeg er glad for at det ble med han selv om det ikke funket så bra mellom oss
Gjest Gjest-M- Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Vet ikke helt hva som kan klassifiseres som min første gang. Hadde noen tafatte forsøk i min spede ungdom som ikke var helt vellykkede. Første gang jeg klarte å gjennomføre et samleie uten at det var dødsvondt, var på gutterommet til en jeg var sammen med en liten stund. Han hadderom i kjelleren, og da vi så vidt hadde kommet i gang, oppdaget vi at lillebroren hans sto og så på oss gjennom kjellervinduet. Veldig festlig. Fikk på meg klærne i en viss fart, registrerte at det var blod på lakenet, og kom meg hjem i en viss fart. Pinlig, unødvendig og noe jeg angret på lenge.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 :klø: Det kommer ann på. Det han trodde var min første gang var ikke akkurat det sånn helt fysisk. Det var mørkt og klønete, og han kom etter to sek før han i det hele tatt hadde kommet inn i meg. Kalles skritt mot skritt sex? :klø: Det var vel bare jokking egentlig. Hadde aldri hjerte til å si det til ham, han var jo så stolt over å endelig ha hatt sex. Det som var min virkelige første gang var fantastisk. Vi hadde vært sammen lenge, jeg var 16 og elsket ham veldig høyt. Vi brukte opp en del kondomer i den vinterferieuka ja.
Teriyaki Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Første og andre gangen var en jeg var betatt av, jeg var full begge gangene og angrer, og er ikke minst kvalm over at jeg hadde sex med han. Fordrar han ikke den dag i dag. Tredje gangen der i mot var med min første kjæreste, det var flott! Siden har det blitt bedre og bedre. Er nå med min nåværende kjæreste, og det har aldri vært bedre. Blir 18 i år, mistet jomfrudommen noen få dager før jeg ble 16 år.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 han: "jeg har ventet i en måned nå. hvis jeg må vente lenger så slår jeg opp." jeg: "ok, da" (dum, dum, dumme meg!) lå der mens han stønna oppå meg, og tenkte til meg selv 'is this it????' 'er det detta jeg har gått og venta på i 19 år???' gjorde ikke vondt, gjorde ikke godt noe sted heller, jeg kunne vel like så greit ha vært en oppblåsbar dukke. på vei hjem var jeg så satt ut at jeg kjørte motsatt kjøreretning, og 'våkna' da en trailer kom rett mot meg. det gikk bra. kom hjem til mine foreldre og hadde 56 sugemerker fra haken og ned til brystet.
greeneyes Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Første gangen var helt grusom! Fy pokker så jeg angrer på at den fyren ble min første.. Jeg hadde ikke noe å sammenligne med da, men førsteinntrykket var elendig.. Han somlet fælt, brukte laaaaang tid på å "komme i gang", kjørte sitt eget "løp" og tok ca null hensyn. Blæ.
Gjest *Ulla* Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Min første gang var usannsynlig vond fysisk sett. Men det var ikke en sånn drita full og få det overstått greie. Fyren var helt grei.
Karmela Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Jeg var dritings bak en låve Ikke romantisk i det i det hele, snarere mekanisk. Men grunnen til at jeg gjorde det var for å bli ferdig med det, og hvis det var flaut og vondt og etc kom jeg aldri til å se fyren igjen - og kunne slappe mer av ved neste anledning!
Bianca Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Jeg var 15 år, og vi var helt vanvittig forelsket i hverandre. Første kjæreste for begge. Og begge var like nysgjerrige, og hadde utforsket hverandre i en måned før vi tok det siste skrittet. Det var utrolig vondt, for han var ganske så stor (fikk sjokk da jeg så den første gangen). Men det var utrolig spennende også! Tok et par ganger før det ble ordentlig godt, og da var det gjort. Vi holdt på som kaniner i et års tid. Er utrolig glad for opplevelsen, og smiler når jeg tenker tilbake
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Første for meg var med min første kjæreste. Vi var begge jomfruer og hadde vært kjærester i 2 måneder:) ( 19 år gamle ) Ett fint minne, det var bare riktig:)
Krisp Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 Første gang var helt OK, men jeg var altfor ung. Godt øvelse gjør mester
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #19 Skrevet 12. april 2008 Min første gang var helt ok - jeg var 16, vi hadde vært nesten-kjærester noen måneder og kjærester en ukes tid eller så. Ikke vondt, og ikke særlig godt heller. Men spennende Har vært "den første" for to stykker - med han ene var alt flott og bra, han andre var... fullstendig clueless og helt umulig å få til å ta "lett veiledning" Han lå bare oppå meg med full tyngde og... humpet. Skjønte visst ikke helt at han kanskje burde prøve å støtte seg litt med armene og sånt. Det var så håpløst at jeg måtte konsentrere meg hardt for ikke å flire. Det ble med den ene gangen, kan man si - et så omfattende opplæringsprosjekt orket jeg bare ikke ta på meg, sorry.
angeleyes Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Jeg smiler når jeg tenker tilbake på min første gang. Det var veldig vondt, men likevel helt riktig. Vi hadde vært sammen i fire- fem måneder og elsket hverandre virkelig. Hadde utforsket hverandre en god del før vi bestemte oss. Jeg var da 15 år og angrer absolutt ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå