Gå til innhold

Nav kurs og dødsfall i familien


Gjest StockDama

Anbefalte innlegg

Gjest StockDama

Er for tiden i et jobbsøkerkurs som NAV holder, det skal vare fram til 5 mai. Kan jeg bare dra da? Må selvfølgelig si ifra, men gjelder de samme reglene som når man er i vanlig jobb?

Farmoren min døde i ettermiddag, og begravelsen blir en gang til uka. Jeg vil selvfølgelig være der siden hun har betydd mye for meg og jeg vil også hjelpe min far til å rydde opp huset, gå gjennom ting, bare være der med han, siden han var enebarn så er det bare min bror og jeg som er familie som kan stille opp. Min bror får bare 1 dag fri fra jobben, så han får ikke gjort så mye.

Vet at jeg bare må spørre de, men ville bare se her hva jeg kan forvente av svar.

Dette har vært en jævlig dag egentlig.

edit: må kanskje legge til at jeg er i hønefoss og begravelsen i tana.

Endret av StockDama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er for tiden i et jobbsøkerkurs som NAV holder, det skal vare fram til 5 mai. Kan jeg bare dra da? Må selvfølgelig si ifra, men gjelder de samme reglene som når man er i vanlig jobb?

Farmoren min døde i ettermiddag, og begravelsen blir en gang til uka. Jeg vil selvfølgelig være der siden hun har betydd mye for meg og jeg vil også hjelpe min far til å rydde opp huset, gå gjennom ting, bare være der med han, siden han var enebarn så er det bare min bror og jeg som er familie som kan stille opp. Min bror får bare 1 dag fri fra jobben, så han får ikke gjort så mye.

Vet at jeg bare må spørre de, men ville bare se her hva jeg kan forvente av svar.

Dette har vært en jævlig dag egentlig.

edit: må kanskje legge til at jeg er i hønefoss og begravelsen i tana.

Uff, det var leit å høre. :( Kondolerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...