Gjest StockDama Skrevet 10. april 2008 #1 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Er for tiden i et jobbsøkerkurs som NAV holder, det skal vare fram til 5 mai. Kan jeg bare dra da? Må selvfølgelig si ifra, men gjelder de samme reglene som når man er i vanlig jobb? Farmoren min døde i ettermiddag, og begravelsen blir en gang til uka. Jeg vil selvfølgelig være der siden hun har betydd mye for meg og jeg vil også hjelpe min far til å rydde opp huset, gå gjennom ting, bare være der med han, siden han var enebarn så er det bare min bror og jeg som er familie som kan stille opp. Min bror får bare 1 dag fri fra jobben, så han får ikke gjort så mye. Vet at jeg bare må spørre de, men ville bare se her hva jeg kan forvente av svar. Dette har vært en jævlig dag egentlig. edit: må kanskje legge til at jeg er i hønefoss og begravelsen i tana. Endret 10. april 2008 av StockDama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 10. april 2008 #2 Del Skrevet 10. april 2008 Da antar jeg ingen har peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinjaTurtle Skrevet 11. april 2008 #3 Del Skrevet 11. april 2008 Er for tiden i et jobbsøkerkurs som NAV holder, det skal vare fram til 5 mai. Kan jeg bare dra da? Må selvfølgelig si ifra, men gjelder de samme reglene som når man er i vanlig jobb? Farmoren min døde i ettermiddag, og begravelsen blir en gang til uka. Jeg vil selvfølgelig være der siden hun har betydd mye for meg og jeg vil også hjelpe min far til å rydde opp huset, gå gjennom ting, bare være der med han, siden han var enebarn så er det bare min bror og jeg som er familie som kan stille opp. Min bror får bare 1 dag fri fra jobben, så han får ikke gjort så mye. Vet at jeg bare må spørre de, men ville bare se her hva jeg kan forvente av svar. Dette har vært en jævlig dag egentlig. edit: må kanskje legge til at jeg er i hønefoss og begravelsen i tana. Uff, det var leit å høre. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå