Gå til innhold

Til dere som har kjøpt kjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Idag var jeg og tilpasset kjolen. Den må legges opp i lengden. Fikk beskjed om at de kom til å klippe den av før de la den opp. Fordi ellers ville sømmen vises utenpå kjolen, ca. 10 cm opp og det ville vises godt...Dette betyr jo at når jeg engang - forhåpentligvis - skal selge den, så kan den ikke legges ned i lengden... Syns dette høres rart ut mtp. alle de kjolene som selges på finn.no, f.eks, hvor de kan legges ned. Jeg er jo bare 156 cm, så det begrenser seg jo veldig hvor mange kjøpere jeg kan få etterpå da...

Er dette noe dere også opplever? Er det virkelig tillfelle at kjolene MÅ klippes av?? Eller er det bare her de har dårlige sydamer :fnise:

Endret av Elliebellie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag var jeg og tilpasset kjolen. Den må legges opp i lengden. Fikk beskjed om at de kom til å klippe den av før de la den opp. Fordi ellers ville sømmen vises utenpå kjolen, ca. 10 cm opp og det ville vises godt...Dette betyr jo at når jeg engang - forhåpentligvis - skal selge den, så kan den ikke legges ned i lengden... Syns dette høres rart ut mtp. alle de kjolene som selges på finn.no, f.eks, hvor de kan legges ned. Jeg er jo bare 156 cm, så det begrenser seg jo veldig hvor mange kjøpere jeg kan få etterpå da...

Er dette noe dere også opplever? Er det virkelig tillfelle at kjolene MÅ klippes av?? Eller er det bare her de har dårlige sydamer :fnise:

Jeg måtte ikke legge opp kjolen så veldig mye, så jeg tenkte ikke så mye på at de klippet av kjolen. Derimot har jeg hørt mange si at det ikke er spesielt heldig å "legge ned" kjoler uansett fordi det blir så stygge søm-merker etter forrige opplegg.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke så høy jeg heller, og måtte legge min kjole opp 10 cm selv. Det gjorde hun uten at sømmen viste gjennom og det ser helt strålende ut. Jeg ville sjekket andre plasser var jeg deg.

spørs jo selvfølgelig hvordan kjolen er, men jeg synes det høres rart ut.

Så min er ikke klippet av. Kan legges ned om det er nødvendig når jeg skal selge den.

Endret av mariaogjahn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...