Gå til innhold

Ekstra hylleplater til Ikea-bokhylle?


Gjest Phoenix

Anbefalte innlegg

Gjest Phoenix

Noen som vet om man får kjøpt løse hylleplater? Har mange lave bøker, så hadde gjort seg med 2 ekstra plater i hver hylle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om man får kjøpt løse hylleplater? Har mange lave bøker, så hadde gjort seg med 2 ekstra plater i hver hylle

Det får du, både i tre og i glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Ja, det vet jeg.

Jeg har altså to bokhyller derfra og ønsker ekstra hylleplater til disse. Vil ikke legge inn en "Lack"-hylle i en Markør-bokhylle, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje prøve å ringe til ditt nærmerste IKEA-varehus og høre om de selger sånt?

De får jo inn mange møbler på returen som fremdeles har deler som virker, kanskje de selger dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix
Du kan kanskje prøve å ringe til ditt nærmerste IKEA-varehus og høre om de selger sånt?

De får jo inn mange møbler på returen som fremdeles har deler som virker, kanskje de selger dem?

Tror det er min beste sjanse, for sjekket Ikeas nettsider nå, og de har ikke løse plater til den typen bokhylle jeg har, bare de mest kjente som Billy osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix
Har du forresten skjekket om det faktisk er mulig å legge inn flere hyller?

Ja...? Er nok av hull ;) Trenger bare hylleplater og sånne sølvfargede duppeditter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ blir jo finn.no - kjøpe en bokhylle, hive hyllen og ta vare på hylleplatene

Du FÅR kjøpt løse hyller til Billy - tre (eller laminat er det vel i alle varientene som billy kommer i) i tillegg til glassplater som passer til billy. Ikke koster det noe særlig, heller. Det er masse hull i Billy hyllene og platene kommer med plugger som du kan sette platene på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du FÅR kjøpt løse hyller til Billy - tre (eller laminat er det vel i alle varientene som billy kommer i) i tillegg til glassplater som passer til billy. Ikke koster det noe særlig, heller. Det er masse hull i Billy hyllene og platene kommer med plugger som du kan sette platene på. :)

Poenget var vel kanskje at Phoenix ikke har en Billy hylle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...