Gå til innhold

Kosekanin - HJELP!!


Pearl

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Min datter på 2 1/2 år har en kosekanin som er det kjæreste hun eier, hun har faktisk 3 av den, helt like, fordi jeg så hvilken vei det bar og kjøpte 2 ekstra for litt over 1 år siden.

Men nå trenger jeg deres hjelp, 2 av kaninene er ikke gode nok lengre, hun har kost opp yndlings poden og vil kun bruke den ene.

SÅ JEG TRENGER NY.

Dette er en rosa kanin fra H&M, den har hvitt ansikt, ører og poder. Den er veldig myk og god. Hvis det kan hjelpe kan jeg sikkert få tak i produkt nummer.

Problemet er at H&M i nærheten av oss er utsolgt, men jeg er villig til å ringe land og strand for å få tak i noen nye. Har noen sett disse kaninene i hyllene på en H&M eller er det en av dere som kanskje har en slik kanin stående ubrukt i hylla. Jeg betaler selvsagt.

Håper noen kan hjelpe meg, jeg er desperat. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi så søtt!

Ikke kast dem da!

Jeg har fortsatt "koseputa" mi jeg.

Den var en gang en pute søstra mi lagde til meg. jeg fikk den som nyfødt og ble avhengig av den. Den er så fillete og sydd at det er et mirakel at den fortsatt henger sammen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for svar dere.

Nei, jeg skal ikke hive dem, har ei stor samle eske som de havner i til slutt.

Jeg var faktisk redd for at de ikke er å oppdrive lengre, men en vet aldri, plutselig har noen brukt en i utstilling eller en bortgjemt butikk har bestilt altfor mange av dem. Det var ivertfall værdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H&M har nok gjort en tabbe når de har sluttet å lage disse kaninene.

Jeg passet en liten gutt en gang jeg, som hadde en slik kanin. Den var heeelt utslitt, men han måtte ha den med seg over alt.

Til slutt sydde bestemoren hans nye klær til den. Hun sydde en slags ny kropp som hun festet til den gamle. Og kaninen holdt en liten stund til.

Nå er gutten 7 år og jeg håper at han er avvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...