Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Deg om det...selv trener jeg for å se etter Mannen og venter på at han skal fri på stepmaskinen!

Vanskelig er du også. Tror du liksom SATS vil slippe meg inn på min hvite hest?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Fnis.

Skrevet

Ja!

• 2 år senere...
Skrevet
Det er jo forskjell på folk, men jeg kan ikke fordra forsøk på sjekking når jeg er på trening. Nå har jeg kanskje vært borti noen spesielt håpløse tilfeller, men jeg er på trening for å trene, ikke for å sosialisere. Jeg kan småprate i pausene innimellom sett, men avbryter samtalen når pausa er ferdig. Komplimenter på trening blir stort sett bare patetisk og veldig lett å gjennomskue.

Det jeg lurer på er om det da bare er meg som mener at jeg ikke ønsker å være tilgjengelig for å bli sjekket opp til en hver tid? Jeg ønsker å bare være meg som menneske store deler av dagen og ikke et objekt som kan/skal sjekkes opp. Jeg ønsker også å interagere med mennesker uten at de skal kunne sjekke meg opp.

Jeg er på trening for å trene, ikke for å flørte. Jeg ville syntes det var høyst upassende å bli gjort haneben til i en treningssituasjon.

Unnskyld meg, men hvem faen tror dere dere er?

Dere er kvinner. Det er meninga at dere skal bli sjekka opp. Tenk på at ikke alle er så heldige at de blir sjekka opp på et treningssenter!

Mange i dette landet er ensomme og ulykkelige og har blitt sjeleglad for å få slik oppmerksomhet. Mange får jo ikke oppmerksomhet i det hele tatt.

Det er ikke rart mange unge menn sliter med å få seg selvtillitt og kvinnelige bekjentskaper, da noen innehar denne innstillinga til å bli sjekka opp.

Mestenparten av mennene sjekker opp ei dame i håp om å bli kjent med henne. Med andre ord så er de interessert i å gjøre dere fra "objekt" til bekjent. Det er jo et stort komplement i seg selv!

I min mening er det å sjekke/ta kontakt aldri patetisk fordi man har mot til å gjøre det.

Ja, jeg har selv erfaring med dette fra da jeg var yngre og uerfaren. Mange menn er jo supre, selv om de ikke er verdensmestre i å sjekke/ta kontakt.

Hilsen en fyr på 25 som angrer på at han rota seg inn på dette forumet ;-)

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg sjekker aldri når jeg trener, og avviser også andre da. Jeg er der for å trene. Om vi derimot tilfeldigvis skulle møtes på vei ut eller utenfor, stiller saken seg annerledes.

• Liker 1
Skrevet

Husk at menn kan ha gode grunner til å holde seg på avstand. Joggebukser og en søt dame man er forelsket i er en dårlig kombinasjon i slike sammenhenger...

Litt OT kanskje men har skjedd meg et par ganger at interesserte damer som jeg har vekslet blikk med har lagt seg ned på alle fire på ei matte ved siden og begynt å gjøre "øvelser". Tenkte bare "hva f..?", snudde meg bort og tvang tankene over på en balje med fiskeslo.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

ja til sjekking på treningstudio! Skulle ønske dagens menn/gutter hadde vert litt mer frempå. Føler de bare stirrer oss ned og venter på at vi skal ta kontakt. La menn være menn.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sjekker dere nå på utendørs gruppetimer åp Sats Elixia?

Anonymkode: 36515...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...