Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det er i alle fall avtennede å bli kalt lille venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uansett hvor det er:

Menn burde bare komme rett bort til enhver jente/dame de kunne tenke seg å bli nærmere kjent med, for å si: Hei, du var pen, kunne du tenke deg å gå ut med meg i kveld"?

Så kan menn se hvor ofte det faktisk klaffer!

Dette må være alle tafatte kvinners drøm. Først dolle seg opp, og deretter stå som en prinsesse på SATS og si ja eller nei til alle mennene som har stilt seg i kø for å kurtisere dem. :roll:

Skrevet

Jeg syntes det er veldig hyggelig å bli sjekket opp/flørtet med dersom situasjonen gjør at dette faller naturlig. Man kan havne i kontakt med mange ukjennte mennesker på en mer naturlig måte enn å gå rett opp til dem og sjekke dem opp.

Det jeg lurer på er om det da bare er meg som mener at jeg ikke ønsker å være tilgjengelig for å bli sjekket opp til en hver tid? Jeg ønsker å bare være meg som menneske store deler av dagen og ikke et objekt som kan/skal sjekkes opp. Jeg ønsker også å interagere med mennesker uten at de skal kunne sjekke meg opp. Dersom man har en flørtende tone, blikkontakt etc. er selvsakt situasjonen en helt annen, da har man selv åpnet denne døren, men så sannt jeg ikke er i en slik setting eller har en veldig hyggelig tone med en jeg ikke kjenner så ønsker jeg rett og slett ikke å bli sjekket opp. Som sakt, diskret flørting er en ting, sjekking er for meg noe annet.

Kanskje er jeg veldig arogant som mener at menn ikke har rett til å sjekke meg opp til en hver tid?

Nå er altså ikke dette et problem for meg, som jeg klager over her, men bare tanker jeg har dannet meg i denne tråden. Noen ganger er jeg mer åpen for å bli flørtet med/sjekket opp noe andre tydeligvis leser fordi jeg også blir mer sjekket opp når jeg er i dette humøret. Men likevel... bare noen tanker.

Skrevet
Dette må være alle tafatte kvinners drøm. Først dolle seg opp, og deretter stå som en prinsesse på SATS og si ja eller nei til alle mennene som har stilt seg i kø for å kurtisere dem. :roll:

Det er ingen drøm, det skjer hver eneste dag på diverse danskebåter og utesteder.

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å bli sjekket opp i det hele tatt, når jeg tenker meg om. At et fremmed menneske snakker til meg er greit, men jeg blir bare stressa av sjekking. Det beste sjekketikset er derfor å ikke bruke noe sjekketriks.

Endret av Pax
Gjest Chili P
Skrevet
Det jeg lurer på er om det da bare er meg som mener at jeg ikke ønsker å være tilgjengelig for å bli sjekket opp til en hver tid? Jeg ønsker å bare være meg som menneske store deler av dagen og ikke et objekt som kan/skal sjekkes opp. Jeg ønsker også å interagere med mennesker uten at de skal kunne sjekke meg opp.

100% enig.

Skrevet

:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ÅHHH....! Jeg trener på SATS og har en flørt på gang med en nyyydelig mann som også trener der... Sender hverandre lange blikk, men ikke noe mer. Har så lyst at han skal ta initiativ! Selv er jeg for sjenert. Men sjekking på treningsstudio er topp, det resulterer i at jeg trener nesten daglig for å få et glimt av ham og jeg kommer i knallform mens jeg ser på den deilige kroppen hans:)

Gjest Hilde K S
Skrevet
ÅHHH....! Jeg trener på SATS og har en flørt på gang med en nyyydelig mann som også trener der... Sender hverandre lange blikk, men ikke noe mer. Har så lyst at han skal ta initiativ! Selv er jeg for sjenert. Men sjekking på treningsstudio er topp, det resulterer i at jeg trener nesten daglig for å få et glimt av ham og jeg kommer i knallform mens jeg ser på den deilige kroppen hans:)

Neste gang smiler du. Etter å ha smilt noen ganger, sier du "Hei!" når du ser ham. Deretter dukker et nok opp en anledning til en prat osv.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

:sjenert: Takk for tipset! Kjenner jeg får helt hjertebank bare av å tenke på det, men skal manne meg opp og gi det et forsøk! :)

Neste gang smiler du. Etter å ha smilt noen ganger, sier du "Hei!" når du ser ham. Deretter dukker et nok opp en anledning til en prat osv.
Skrevet
:sjenert: Takk for tipset! Kjenner jeg får helt hjertebank bare av å tenke på det, men skal manne meg opp og gi det et forsøk! :)

Husk at menn kan ha gode grunner til å holde seg på avstand. Joggebukser og en søt dame man er forelsket i er en dårlig kombinasjon i slike sammenhenger...

Skrevet
ÅHHH....! Jeg trener på SATS og har en flørt på gang med en nyyydelig mann som også trener der... Sender hverandre lange blikk, men ikke noe mer. Har så lyst at han skal ta initiativ!

Han er sikkert gift og har tvillinger. Menn i Norge tar ikke spesielt med initiativ verken på helsestudio eller nattklubber.

:-)

Skrevet
Han er sikkert gift og har tvillinger. Menn i Norge tar ikke spesielt med initiativ verken på helsestudio eller nattklubber.

Casey, da! Hadde du ikke vært så kjedelig i matveien, skulle jeg kastet meg over deg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Husk at menn kan ha gode grunner til å holde seg på avstand. Joggebukser og en søt dame man er forelsket i er en dårlig kombinasjon i slike sammenhenger...

:jepp: Hehe...! Gjett hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg ser ham...Mmmmm!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Du har ett poeng... Selv om jeg ser normalt bra ut har jeg aldri blitt sjekket opp av en edru, norsk mann (men mer enn ofte nok av de som er overstadig beruset, desverre). De må tørre å være litt mer frempå! De fleste jenter liker menn som tar litt initiativ, tror jeg :) Så lenge de ikke er sleske.

Gjest gift gjest
Skrevet

Jeg ønsker for all del å unngå å bli sjekket opp når jeg trener. Lurer på hvor i samtalen jeg må si at "ehem, jeg tror du prøver å sjekke meg opp. Må dessverre si at jeg er gift og har barn og er derfor IKKE interessert i noe".

Og tenk om han bare prøvde å være hyggelig og fikk det svaret.

Det hadde vært flaut det.. :ler:

Aner ikke lenger hvordan man blir sjekket opp og kunne fort ha mistolket noen.

Vil bare trene i fred. Sexy kan jeg være for mannen min.

Gjest gift gjest
Skrevet
Jeg ønsker for all del å unngå å bli sjekket opp når jeg trener. Lurer på hvor i samtalen jeg må si at "ehem, jeg tror du prøver å sjekke meg opp. Må dessverre si at jeg er gift og har barn og er derfor IKKE interessert i noe".

Og tenk om han bare prøvde å være hyggelig og fikk det svaret.

Det hadde vært flaut det.. :ler:

Aner ikke lenger hvordan man blir sjekket opp og kunne fort ha mistolket noen.

Vil bare trene i fred. Sexy kan jeg være for mannen min.

Ups, var ikke klar over at dette lå på singelforumet. Da skjønner jeg hvorfor de fleste som har svart synes det er ok å bli sjekket opp på treningen.

Fulgte bare "siste fra forum" linken.

Sjekk i vei dere!

Skrevet
Hadde du ikke vært så kjedelig i matveien, skulle jeg kastet meg over deg.

Da er du jammen kresen!

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg er på trening for å trene, ikke for å flørte. Jeg ville syntes det var høyst upassende å bli gjort haneben til i en treningssituasjon.

Skrevet
Jeg er på trening for å trene, ikke for å flørte. Jeg ville syntes det var høyst upassende å bli gjort haneben til i en treningssituasjon.

Deg om det...selv trener jeg for å se etter Mannen og venter på at han skal fri på stepmaskinen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...