Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det finnes jo faktisk en del jenter som "trener" på sats med full sminke og oppsatt hår ja! De er nok der mer for sjekkingen enn treningens skyld...

Man skal jo helst ikke bruke sminke for hudens skyld. Jeg bruker tilnød litt mascara. Så hvis noen legger an på meg der, vet jeg jo hverttfall at de liker meg "au natural"! he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var singel skulle jeg ønske jeg ble sjekket opp oftere. Synes det er en hyggelig kompliment uansett om jeg er interessert eller ikke. Så hvorfor ikke SATS? Man kommer langt med brukbare sosiale antenner og fingerspitzgefühl.

Hvis vi jenter blir irriterte over sjekking, kan vi ikke vente at gutta tør å prøve seg. Flørting og komplimenter fra norske menn er så sjelden vare at jeg måper hvis det skjer...men kanskje jeg ikke er bra nok, da. :)

Skrevet
Sjekking må ikke foregå i isolerte sjekkerom...

Alle arenaer er åpent for flørting og sjekking, syns jeg. Og man kan fint gjøre to ting på en gang.

Helt enig! Dessuten setter alle pris på å bli sjekket opp når det gjøres riktig. Regler for hvor man er åpen for å bli sjekket eller ikke betyr lite eller ingenting i det store bildet. Forresten, ikke gi komplimenter på kropp eller utseende hvis du absolutt er nødt til å gi komplimenter. Fortell henne at hun har mye jobb å gjøre mens du smiler tvetydig. Da er det hvertfall morsomt hvis det går galt, dessuten finner du ut om hun har humor fortere enn du kan tenke ut en "kreativ" sjekkelinje som ingen andre har servert henne.

Skrevet

Hva med Elixia da? Der trener jeg... :gjeiper:

Man skal da ikke bare sjekke eller være åpen for å sjekke når man er pyntet/dollet opp og har tatt seg noen drinker på byen!!!

Jeg synes det er hyggelig at noen smiler til meg på trening jeg. Å si at man ikke liker at en mann tar kontakt fordi man er svett og rød i ansiktet og ikke føler seg sexy sier mest om ens eget behov for å være nysminket og "in control".

Jeg har for tiden en type på trening som pleier å komme å løpe på tredemøllen ved siden av meg. Han smiler og følger meg når jeg løper - og nå har vi begynt å prate litt sammen også. Han har tydeligvis forstått når jeg trener og kommer nå samtidig med meg også møtes vi "tilfeldig" liksom, han sier hei og smiler også trener vi da og finner hverandre med blikket innimellom. Det er spennende!!!

Synes det er litt sexy med veltrente spreke svette menn jeg.... :)

Skrevet

Likte denne posten. Som flere påpeker her, går an sjekke på utesteder også.

Min mening er: Alle steder er sjekkesteder.

Hvordan gå frem?

Det jeg gjør i de fleste sammenhenger når jeg skal snakke med nye ukjente jenter, så gir jeg de et sexy blikk. Ikke noe sånn STIRRE opplegg, så de føler seg ukomfortabel, men et blikk hvor du har øynene sånn 1/3 igjen. Om du skjønner?

Så har du det som er veldig direkte og virker veldig bra for meg. Gå rett bort (viktig å ha en bra kroppsholdning. For jenter er eksperter på å se de signalene du utgir som du ikke merker selv. "Underbevisstheten") og si at hun er en nydelig jente som du bare måtte prate med. Noen ganger vil det oppstå en stillhet om jenta ikke sier så mye enn bare: "Eh, tusen takk" etc.

Sånne stillheter er herlige ;P

Etter en såpass direkte fremgangsmetode kan du si f eks: " Gi meg nr ditt, så vi kan hooke opp en dag. *smile*"

Om dette gjøres riktig så vil det kommunisere mange veldig gode ting. Jenter elsker gutter som er selvsikre, og som vet hva de vil. Og det er ikke så altfor mange jenter som tar initiativet, når de er ute. (Uansett hvor)

Så hopp i det ;D

(Er klar for litt kritikkjenter ;D )

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hvordan gå frem?

Det jeg gjør i de fleste sammenhenger når jeg skal snakke med nye ukjente jenter, så gir jeg de et sexy blikk. Ikke noe sånn STIRRE opplegg, så de føler seg ukomfortabel, men et blikk hvor du har øynene sånn 1/3 igjen. Om du skjønner?

Så har du det som er veldig direkte og virker veldig bra for meg. Gå rett bort (viktig å ha en bra kroppsholdning. For jenter er eksperter på å se de signalene du utgir som du ikke merker selv. "Underbevisstheten") og si at hun er en nydelig jente som du bare måtte prate med. Noen ganger vil det oppstå en stillhet om jenta ikke sier så mye enn bare: "Eh, tusen takk" etc.

Etter en såpass direkte fremgangsmetode kan du si f eks: " Gi meg nr ditt, så vi kan hooke opp en dag. *smile*"

Om dette gjøres riktig så vil det kommunisere mange veldig gode ting. Jenter elsker gutter som er selvsikre, og som vet hva de vil. Og det er ikke så altfor mange jenter som tar initiativet, når de er ute. (Uansett hvor)

Så hopp i det ;D

Stirring er motbydelig. Da lurer jeg på om jeg har blødd gjennom buksen eller noe sånt.

Øynene 1/3 igjen er litt harry. Mer enn litt harry. Det er nesten like ekkelt som stirring.

Selvtillit er bra. Menn som fomler er definitivt det aller verste.

Og "hooke opp". :lol:

Skrevet
Stirring er motbydelig. Da lurer jeg på om jeg har blødd gjennom buksen eller noe sånt.

Øynene 1/3 igjen er litt harry. Mer enn litt harry. Det er nesten like ekkelt som stirring.

Selvtillit er bra. Menn som fomler er definitivt det aller verste.

Og "hooke opp". :lol:

Men da missforstod du "stirringen" min. Å se på de med et sexy blikk. Høres det bedre ut? Det jeg ville frem til ;P

Hooke opp var noe jeg skrev i farta lille venn. Det er faktisk ganske harry ;P

Skrevet

Hvordan gå frem?

Så hopp i det ;D

Ingen av disse taktikkene hadde fungert på meg i alle fall, men nå er jeg jo også en av dem som vil være i fred når jeg trener. Jeg ønsker forresten heller ikke å ha med venner på trening, og vil her være 100% i mitt eget hode. Tror trening er litt som meditasjon for meg. Det har ikke så mye med mitt kontrollbehov å gjøre (som noen over foreslod), men kanskje jeg er litt arogant som mener at jeg ikke ønsker å være tilgjengelig for å bli sjekket opp til en hver tid.

Du er så nydelig at jeg bare måtte snakke med deg ville ledet til svaret "jo takk men kan du flytte deg fra forran tv'en er du snill".

Diskret flørting med søken etter øyenkontakt og smil er hyggelig nok, men å bli dirrekte sjekket opp mens jeg trener syntes jeg ikke noe om. Dersom jeg smilte tilbake kunne han heller ha venta på meg etter dusjen for å høre om jeg ønsket å ta en kaffi. Da er jeg jo faktisk ferdig å trene og mer motakelig. Men å spørre om vi skal "hooke opp" etc hadde ledet til et blankt nei uansett hvor vi enn befant oss. :fnise:

Skrevet

Menn med selvtillit, tja, jeg er ikke så sikker på om jeg liker det, jeg. Hyggelig og småfomlete heller. Men vi har jo forskjellige preferenser.

Elixia? Nei, der er det ingen fine damer, ikke der jeg trener i hvert fall, bare hardbarka jernkvinner som har gått Birken siden 1932.

Skrevet
Men da missforstod du "stirringen" min. Å se på de med et sexy blikk. Høres det bedre ut? Det jeg ville frem til ;P

Hooke opp var noe jeg skrev i farta lille venn. Det er faktisk ganske harry ;P

Jeg vet ikke helt hvorfor, men når menn som ikke er kjæresten min eller en veldig god kamerat bruker "lille venn" så blir jeg SKEPTISK!

Og selvfølgelig er det bra å ha selvtillit, men en del menn som har såpass selvtillit at de går rett bort til deg på gata gjør meg også veldig skeptisk... Jeg tenker vel fort at han har kanskje litt for høye tanker om seg selv...

Gjest *smak*
Skrevet
Veldig enig i denne. Selv er jeg veldig fokusert på trening, og føler meg ufattelig usexy og jævlig.

Enig.. :fnise:

Skrevet
Jeg vet ikke helt hvorfor, men når menn som ikke er kjæresten min eller en veldig god kamerat bruker "lille venn" så blir jeg SKEPTISK!

Og selvfølgelig er det bra å ha selvtillit, men en del menn som har såpass selvtillit at de går rett bort til deg på gata gjør meg også veldig skeptisk... Jeg tenker vel fort at han har kanskje litt for høye tanker om seg selv...

Hva er du skeptisk til lille venn? :)

Skrevet

Lille venn brukes som regel som en hersketeknikk. Gjerne sagt i en litt nedlatende, overbærende tone. Når folk sier lille venn til meg så er det fordi de ikke tar meg alvorlig. Skjønner godt at ILoveNY ikke liker det når folk sier lille venn til henne, jeg. Hadde noen sagt det til meg i forbindelse med sjekking så tror jeg enten at jeg hadde gått selv eller bedt dem se til helvete å pelle seg vekk og la meg være i fred. Evt. jekke seg ned et par hakk og lære seg hvordan man sjekker opp damer :gjeiper:

Skrevet

:roll:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det kommer litt an på hva man trener også. Om jeg løp på mølla, ville jeg ikke syns det var noe særlig med replikker fra sidemannen. Om jeg var i styrkeavdelingen, ville jeg vært noe mer mottakelig, om jeg var singel. Men generelt kan jeg tenke meg bedre steder å bli forsøkt sjekket opp, da jeg er konsentrert når jeg trener.

De gangene noen har tatt kontakt med meg, har vært noen få ganger i forbindelse med at jeg har slitt med et eller annet, f.eks. at jeg ikke har fått av klemmene på en vektstang f.eks, eller noe annet tungt jeg har måttet gjøre for å kunne starte øvelsen. Om det har vært for å sjekke, er jeg usikker på, men det har hvertfall blitt en kort, men hyggelig prat av det. Om jeg var mottakelig for sjekking, ville det vært et godt utgangspunkt. Et treningssenter er også et sted man gjerne treffes jevnlig om man trener ofte og til samme tid, så man får flere muligheter til å prate over tid, framfor å skulle gjøre hele innsatsen den ene gangen.

Men hvis jeg hadde fått følelsen av at noen skulle hjelpe meg med alt, og at han ikke trodde jeg klarte noen ting selv, så ville jeg raskt blitt skeptisk.

Skrevet (endret)

Uansett hvor det er:

Menn burde bare komme rett bort til enhver jente/dame de kunne tenke seg å bli nærmere kjent med, for å si: Hei, du var pen, kunne du tenke deg å gå ut med meg i kveld"?

Så kan menn se hvor ofte det faktisk klaffer!

Endret av Casey
Skrevet

Jeg er i hvert fall skeptisk til folk som ikke vet forskjellen på å ha selvtillit og å være et rasshøl. Det siste er så enormt avtennende at det kan ikke beskrives med ord.

Gjest Chili P
Skrevet
Jeg er i hvert fall skeptisk til folk som ikke vet forskjellen på å ha selvtillit og å være et rasshøl. Det siste er så enormt avtennende at det kan ikke beskrives med ord.

:ler: Takk.

Skrevet

Godt sagt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...