Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurer på noen tips fra jenter der ute...

Jeg trener ofte på SATS, og ser da selvfølgelig noen pene jenter av og til. Spørsmålet er; hvordan funker treningssentre som sjekkested? Jeg ser normalt bra ut, kanskje bedre trent enn mange på SATS, og har normalt ikke noe problem med å sjekke damer på byen osv, men er litt skeptisk til hvordan man går frem på et slikt senter? Komplimenter, treningstips? Hva tror dere vil funke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chili P
Skrevet

Det er jo forskjell på folk, men jeg kan ikke fordra forsøk på sjekking når jeg er på trening. Nå har jeg kanskje vært borti noen spesielt håpløse tilfeller, men jeg er på trening for å trene, ikke for å sosialisere. Jeg kan småprate i pausene innimellom sett, men avbryter samtalen når pausa er ferdig. Komplimenter på trening blir stort sett bare patetisk og veldig lett å gjennomskue. Treningstips er også håpløst hvis det gjøres for å få kontakt - det merkes. ;) Sånt blir bare irriterende. Jeg ville drøyd til en annen setting, men jeg ser jo at mange henger på sats for å se og bli sett, så det kan sikkert funke.

Gjest Hilde K S
Skrevet
Komplimenter på trening blir stort sett bare patetisk og veldig lett å gjennomskue.

Hva er poenget med et kompliment dersom man ikke gjennomskuer det? For eksempel så betyr "Du har fine øyne", at den som gir komplimentet synes at du har fine øyne. Man skal søren meg gjemme et kompliment godt for at det ikke skal være gjennomskuelig.

Skrevet

Iallfall ikke treningstips.

Du ser det jo gjerne på folk, om de kun konsentrerer seg om treningen og er fokusert, da avbryter man jo ikke for å komme med komplimenter eller annet.

Om de sitter og ser rundt seg og kanskje ikke er spesielt engasjert i treningen, men er der mer for å vise seg frem så kan du jo prøve å oppnå blikkontakt og smile litt og se om du får noe respons.

Skrevet
Iallfall ikke treningstips.

Du ser det jo gjerne på folk, om de kun konsentrerer seg om treningen og er fokusert, da avbryter man jo ikke for å komme med komplimenter eller annet.

Om de sitter og ser rundt seg og kanskje ikke er spesielt engasjert i treningen, men er der mer for å vise seg frem så kan du jo prøve å oppnå blikkontakt og smile litt og se om du får noe respons.

Veldig enig i denne. Selv er jeg veldig fokusert på trening, og føler meg ufattelig usexy og jævlig. Om noen da hadde forsøkt å sjekke meg opp hadde jeg rett og slett blitt ganske irritert. Ikke tving meg til å snakke med folk når jeg er på mitt jævligste. Men andre er sikkert mer motagelig enn meg, og det å da søke etter blikkontakt for å sondere terrenget er smart.

Jeg ville kanskje vært ganske forsiktig og flørtet med blikkontakt og smil. Dersom hun da er interessert vil hu være der på samme tid neste uke, og du kan da følge opp med mer blikkontakt til da det blir naturlig å komme i snakk. Da er det såpass enkelt å spørre om hun vil være med på en kaffi neste uke etter trening.

Komplimenter når man er svett samt treningstips etc. virker så planlagt og sleskt. Gjør det mer naturlig, og vær såpass naturlig at du inviterer henne med på noe om hun responderer på dine forsøk på kontakt.

Gjest Chili P
Skrevet
Hva er poenget med et kompliment dersom man ikke gjennomskuer det? For eksempel så betyr "Du har fine øyne", at den som gir komplimentet synes at du har fine øyne. Man skal søren meg gjemme et kompliment godt for at det ikke skal være gjennomskuelig.

:ler:

Skrevet
Spørsmålet er; hvordan funker treningssentre som sjekkested? Jeg ser normalt bra ut, kanskje bedre trent enn mange på SATS, og har normalt ikke noe problem med å sjekke damer på byen osv, men er litt skeptisk til hvordan man går frem på et slikt senter? Komplimenter, treningstips? Hva tror dere vil funke?

Ja!

SATS funker som sjekkested. Ikke at jeg har opplevd det selv. Men jeg synes absolutt menn burde prøve seg på noen hyggelige kommentarer til pene jenter de ser og kanskje kunne tenke seg å åpne opp for kommunikasjon med.

Blikkontakt og et smil funker alltid. Som regel stopper det der.

Utfordringen ligger i å gå lengre.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg synes også SATS er et helt ok sjekkested. Alle steder er fine for sjekking.

Skrevet

Er det vanlig å føle seg usexy på SATS altså? Det er vel knapt et sted jeg føler meg mer sexy.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg hadde absolutt vært åpen for å bli sjekket opp på treningssenter. Må være et av de bedre sjekkestedene etter min mening. Går fint selv om man er fokusert på treningen. Kan jo starte med å få blikkontakt og smile, og antagelig møtes dere der tilfeldig flere ganger, så da gjelder det jo å gå litt lenger etterhvert.

Skrevet

Her i byen holder sats egne medlemsfester, kanskje det ville passet bedre der?

Skrevet

Det er kanskje forskjell på treningssentre også? Sats, Elixia osv er kanskje fine sjekkesteder, mens andre treningssentre som ikke er et typisk "se-og-bli-sett"-sted er dårligere sjekkesteder?

Jeg kunne ikke tenke meg å bli sjekket opp på trening. Tror jeg ville blitt skikkelig sur, fordi jeg prøver å konsentrere meg når jeg er på trening og treningstips kan fort bli tatt ille opp. Jeg har min måte å trene på, den er tilpasset skader og en hel ukes treningsopplegg. I tillegg føler jeg jo at jeg ser rimelig jævlig ut, svett og sliten som jeg blir av trening. Ok, i forbindelse med kickboxinga kunne jeg kanskje godtatt å bli sjekka opp, men det er jo folk som jeg trener meg jevnlig og som jeg får et litt annet forhold til enn en fremmed som kommer bort til meg mens jeg løfter vekter.

Skrevet
Hei!

Bare lurer på noen tips fra jenter der ute...

Jeg trener ofte på SATS, og ser da selvfølgelig noen pene jenter av og til. Spørsmålet er; hvordan funker treningssentre som sjekkested? Jeg ser normalt bra ut, kanskje bedre trent enn mange på SATS, og har normalt ikke noe problem med å sjekke damer på byen osv, men er litt skeptisk til hvordan man går frem på et slikt senter? Komplimenter, treningstips? Hva tror dere vil funke?

De fleste folk er på treningssentere for å trene og ikke for å sjekke eller å bli oppsjekket, det er derfor veldig vanskelig å si nøyaktig hva du skal gjøre.

Hvis jeg hadde vært singel, og en gutt hadde begynt å sjekke meg på et treningsstudio så tror jeg at jeg hadde blitt fornærmet igrunn. Jeg er der for å trene og syns det er forstyrrende at gutter i det hele tatt ser på meg.

Men det er sikkert mange jenter som ville likt det også..

Hva med å starte med å bare si "hei" til jenta?

Ser du henne igjenn en annen dag så si "du er her idag igjenn ja"

og gi henne et kompliment på at hun er flink som følger opp treningen eller noe..

dersom hun er interessert da, så er hun åpen og snakker med deg tilbake.

dersom hun ikke er interessert så svarer hun bare mutt tilbake.

Skrevet
Er det vanlig å føle seg usexy på SATS altså? Det er vel knapt et sted jeg føler meg mer sexy.

Samme her! Med hestehale og i snasne treningsklær som får en til å se slankere ut, er åpen for å sjekkes på treningssenter jeg! Til tross for at jeg er på treningssenter for å trene og alltid har mascara under øynene. :)

Skrevet

Haha! Jeg har blitt sjekket opp masse på trening, men det er vel heller replikkene som ikke har funket...

Sjekk ivei, liksom, men "synes du jeg har store muskler?"... Det funket kanskje ikke maks.

• Liker 1
Gjest Chili P
Skrevet
Haha! Jeg har blitt sjekket opp masse på trening, men det er vel heller replikkene som ikke har funket...

Sjekk ivei, liksom, men "synes du jeg har store muskler?"... Det funket kanskje ikke maks.

:skratte:

Skrevet

:hoho: Patetisk!

Er enig i at treningssentre kan være et fint sjekkested... Men det spørs jo litt hvordan fremgangsmåte man har:)

Skrevet
De fleste folk er på treningssentere for å trene og ikke for å sjekke eller å bli oppsjekket.

Sjekking må ikke foregå i isolerte sjekkerom...

Alle arenaer er åpent for flørting og sjekking, syns jeg. Og man kan fint gjøre to ting på en gang.

Skrevet

Ser ikke helt at det er noe større problem å sjekke på et treningssenter enn alle andre steder.

Poenget er jo at man bruker litt antenner og ikke kaster seg over alt som er.

Prøv med litt blikkontakt først - det er en fin måte å sjekke ut interessen på. Får du et lite smil i retur vitner dette om en som er åpen for kontakt. Da er det bare å dra frem din beste linje og kjøre på ;)

Skrevet

Usminket, rødsprengt i ansiktet, svetten renner og svetteflekker på t-skjorta... Nei da føler jeg meg veldig usexy og vil absoludt være i fred.

Men nå finnes det jenter på treningssenteret da som har oppsatt hår og ser veldig pene ut selv om de trener, så det har nok mer med meg og gjøre. Kanskje ville nok ingen lagt ann på meg heller, siden jeg er slik en usexy trener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...