*Mocca* Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Vurderer sterkt å studere dette etterhvert... Har sålenge jeg kan huske hatt stor interesse for dette. Så tenker jeg på det praktiske, jeg bor rett på andre siden av drammen, dvs må gjennom drammen på vei til oslo.... Jeg tenker på om det praktisk lar seg gjøre, har barn i bhg og skole, 1 klassing fra høsten. og en i bhg Tenker evt. fra neste år... Med levering og henting i bhg og oppmøte på skolen, hvor mye oppmøte er det f.eks.... Hvordan er dette for noen som ikk er racer i matte, det går greit?
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Vurderer sterkt å studere dette etterhvert... Har sålenge jeg kan huske hatt stor interesse for dette. Så tenker jeg på det praktiske, jeg bor rett på andre siden av drammen, dvs må gjennom drammen på vei til oslo.... Jeg tenker på om det praktisk lar seg gjøre, har barn i bhg og skole, 1 klassing fra høsten. og en i bhg Tenker evt. fra neste år... Med levering og henting i bhg og oppmøte på skolen, hvor mye oppmøte er det f.eks.... Hvordan er dette for noen som ikk er racer i matte, det går greit?
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Første innlegg ble jo bare tull. Så prøver igjen! Jeg studerer arkeologi på NTNU og må innrømme at jeg aldri har tatt noe så spennende før, så anbefaler det på det sterkeste. Vet ikke helt hvordan opplegget er på UiO, men på NTNU så er det bare visse fag (som feltkurs) som er obligatoriske ellers er det veldig fri undervisning da universiteter satser på egen læring, tror derfor det ikke skal være nå problem ang barn. Det er heller ikke fulle dager på skolen, vi har 2 timer 3 ganger i uken, men som sagt er dette NTNU, men regner med å programmet ikke er så forskjellig. Det er ett kjempe spennende yrke med mye muligheter. Vet ikke om dette hjalp deg så særlig, men har noen i klassen med barn og de ser ikke ut til å ha noen problemer med å matche skole og familie liv. Ta kontakt med skolen din, hvis det ikke ligger noe informasjon på uio's nettsider da. De er som regel veldig behjelpelig Lykke til=)
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Første innlegg ble jo bare tull. Så prøver igjen! Jeg studerer arkeologi på NTNU og må innrømme at jeg aldri har tatt noe så spennende før, så anbefaler det på det sterkeste. Vet ikke helt hvordan opplegget er på UiO, men på NTNU så er det bare visse fag (som feltkurs) som er obligatoriske ellers er det veldig fri undervisning da universiteter satser på egen læring, tror derfor det ikke skal være nå problem ang barn. Det er heller ikke fulle dager på skolen, vi har 2 timer 3 ganger i uken, men som sagt er dette NTNU, men regner med å programmet ikke er så forskjellig. Det er ett kjempe spennende yrke med mye muligheter. Vet ikke om dette hjalp deg så særlig, men har noen i klassen med barn og de ser ikke ut til å ha noen problemer med å matche skole og familie liv. Ta kontakt med skolen din, hvis det ikke ligger noe informasjon på uio's nettsider da. De er som regel veldig behjelpelig Lykke til=) En ting til, man trenger ikke å være matte geni, det er litt matte ut i feltet, men det er som regel god trening på dette og det går som regel ut på det samme. Jeg er definitivt ikke noe mattegeni, men jeg forstår dette;-)
*Mocca* Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Dette var veldig oppløftende. Tusen takk for svar! Da kan jeg bruke dette året til å gruble litt på det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå