Gå til innhold

Brystoperasjon i utlandet

Fremhevede innlegg

Gjest Hengepupp
Skrevet

Jeg er på slankern og har bestemt meg for å ta silikon når jeg har nådd trivselsvekten. Jeg må også foreta brystløft regner jeg med..

Har blitt tipset om å gjøre det når vi drar på bryllupsreise til USA, for der var det visst halve prisen og kompetansen var bedre på legene.

Noen her som har operert seg i utlandet? Noen steder å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kompetansen bedre??? Finnes vel ikke et land med flere useriøse leger som driver med plastikkirurgi? Ville ALDRI operert meg i USA! Hva skal du gjøre hvis det oppstår komplikasjoner da?

Gjest Gjest
Skrevet
Kompetansen bedre??? Finnes vel ikke et land med flere useriøse leger som driver med plastikkirurgi? Ville ALDRI operert meg i USA! Hva skal du gjøre hvis det oppstår komplikasjoner da?

Dette var rare svar på spørsmålene ts hadde :ler:

Skrevet

Hadde ikke jeg heller turt, med alle de skrekkprogrammene som de viser fra plastiske operasjoner i USA. I tillegg står du mye sterkere her i Norge om det først skulle skje noe. Nei, det er en ting jeg ikke ville valgt en billig løsning på..

Skrevet

Jeg har derimot dårlig erfaring med norske klinikker og ønsker derfor å gjøre det ved klinikker i utlandet med leger som har bredere erfaring enn norske. Helt ok med at det er mye skandaler i utlandet og spesielt USA.. men det er det i Norge også... tro meg..

Men det jeg spurte om var jo om noen hadde tips om "trygge" steder i i utlandet. Noen med erfaring? Har ei venninne som skulle undersøke litt for meg... Hun jobber i LA, så hun vet nok hvilke leger som man kan stole på...

Ang komplikasjoner.. Volvat tar imot klienter hele tiden... så det er ikke noe problem... Har allerede snakket med fastlegen min om dette..

Skrevet

Lykke til,- har på følelsen at du kommer til å trenge det.

Skrevet

Hvor har du fått opplysninger om at det er billigere med implantater i USA?

Det er MYE dyrere. Legene tar i gjennomsnitt $ 4000 for jobben DE gjør, og så skal du betale for implantatene, for anestesilegen + medikamenter, og for leie av operasjonstuen , + for bandasjer, hansker +++. Det blir ikke billig, og den som har innbilt deg det, vet ikke hva de snakker om. Husk at om du spør etter prisen hos en plastikkirurg i USA, så får du prisen som han tar for SIN arbeidinnsats, ingenting annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...