2008brud Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Går det fint å gå uten bh eller korsett under brudekjolen selv om man har store pupper? Finner ingen stroppeløse i rett størrelse som "virker" og tror ikke jeg orker korsett. Jeg har ikke snøring i ryggen på kjolen, men tenkte den kanskje ville holde på plass alikevel etter den er blitt tilpasset? noen som har erfaring?
Gjest antigartner Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Spørs nok hvor store puppene dine er, men det ville ikke gått an med mine pupper, i alle fall. *dingle, svinge* Hvis kjolen har innsydde spiler, kan du kanskje klare deg uten korsett. Kjolene sitter som regel penest med skikkelig undertøy.
mariaogjahn Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har lest litt om det her inne.. Jeg kan ikke ha BH på. For den kommer oppenfor kanten bak på kjolen. Men jeg tenkte å prøve BRA-cup eller hva det heter. De har det på Cubus visstnok. Noe silikon puter som man har som en slags cup under puppene. Det spørs jo hvilken kjole du har. Jeg skal ikke bruke BH eller korsett, kanskje sånn BRA-cup, og jeg har vel ikke de minste..
*Emma* Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde ikke hverken BH eller korsett. Men kjolen min hadde spiler og var veldig stiv i toppen - samt hadde snøring i ryggen. (Jeg bruker 75E i bh så de er vel store nok )
Gjest Gjest_idaho_* Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg har kjole med snøring i ryggen og glidelås, og kjolen har innsydde spiler i seg. Jeg skal ikke ha bh på meg og er 75 D. Sitter som ett skudd den. Prøv å "hopp" lit tme dden foran et spril, så ser du om du trenger noe støtte
DDuck Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg satser på å ikke ha noen av delene under, men jeg skal ikke ha en stroppeløs kjol... min er litt brede stropper som skrår over skuldrene så da funker det fint ihvertfall, og jeg har også store pupper
mia83 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg har kjole med glidelås og snøring, den har ikke spiler, men den holder iallefall puppene mine på plass. Føler at snøringen virkelig gjør nytten som korsett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå