Gå til innhold

Er det vanlig med pene, toppløse jenter i "syden"?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg skal til "syden" med kjæresten i sommer (nærmere bestemt Kreta). Også lurer jeg på om det er vanlig med masse pene, tynne, toppløse jenter på strendene der?

Jeg innser hvor teit det ser ut når jeg skriver det, men jeg bekymrer meg ganske myel. Selvtillitten er ikke den beste i verden, og kjæresten liker pene jenter og pupper.. Er redd jeg skal få ødelagt ferien av min egen "sjalusi".

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Da er det vel på tide og jobbe litt med den sjalusien?

Gjest Gjest
Skrevet

det fins flest feite stygge damer i alle aldre men det er også en del pene smekre smådamer i g-streng på stranda. sånn er det bare :)

Gjest Britt Banditt
Skrevet (endret)

Da jeg var på Kanariøyene for noen år siden så var de eneste puppene jeg så sånn ca 60+ tror jeg :fnise:. Og gamle damer og menn i stringtruse :sjokk:

Endret av Britt Banditt
Skrevet (endret)

De gangene jeg har vært i typiske "Sydenland" (Hellas, Tyrkia, Spania ++), synes jeg det har vært en salig blanding av kropper i alle mulige fasonger på strendene.

Men - da vi var på den Franske Rivieraen i fjor, synes jeg at det var mye flott å se på... Mange flotte, stramme, brune kropper på strendene der, gitt. Hverken jeg eller samboer er overvektige, men vi følte at vi stakk oss litt ut de første dagene på stranda da vi var hvite som laken. :fnise:

Endret av Betsy
Gjest Gjest
Skrevet

MANGE flere gamle damer med hengepupper enn de unge ja. De gamle toppløse trener og går frem og tilbake på stranden hele dagen. De yngre er ike så spradende.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Å være toppløs på stranda var vel mer vanlig for noen år siden. De siste gangene jeg har vært i syden har de fleste beholdt toppen av bikinien på. Tror ikke det er moderne lenger å være toppløs på stranda.

Gjest Gjest
Skrevet

Men det er mange unge kjekke menn i badebukse også!!!

Er du sjalu = typen din kommer til å se på disse jentene?

I såfall så får du bare ta igjen med å se på guttene da!!!

Kjøp deg en lekker bikini og gi blaffen i alle andre!!! Du ødelegger bare din egen ferie om du skal drive å sammenligne deg selv med andre. Jeg er sikker på at du ser helt fin og normal ut og at ingen andre enn deg selv kommer til å sammenligne.

Som sagt over her så finnes det folk i alle former og fasonger på strendene. Det er nok av små tjukke gamle damer også!

Skrevet

Holdt det ikke med en tråd om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...