Gå til innhold

leksommelinker


superpuz

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

*skjelver masse, masse*

Skravla, da! Ble redd jeg jo... Du må ikke legge ut sånt for en stakkars sjel som meg... icon_frown.gif

Helt seriøst: Jeg syns vannkokeren min er skummel... icon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vart skræmt no??

Var ikke meningen å skremme noen altså!!!!!

Første gang jeg fikk den så hadde jeg på lyden, men gadd ikke å vente for å se hva som sjedde (tålmodigheten min var på ferie) - begynte derfor med noe annet og plutselig kom skriket........... Min første reaksjon var "Hvorfor må de drittungene ute i gata skrike så fælt"

Etter det har jeg blitt skremt av ansiktet på typa selv. Ikke akkurat han jeg vil møte på vei inn porten en sen kveld.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud Skravla - det er det jæ...ligste!!!!! Jeg tåler jo ikke sånt! Har du noen ganger sett noen som ler og griner samtidig...? Jepp, that's me!

Skremme gamle damer sånn da...

Må rope på min kjære - jeg skal ikke være den eneste som lider!

*Tusenfryd roper "komme hit puuuuuz" med fløyelsstemme*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd - du er yngre enn meg og jeg tålte den. Kalle meg gammel dame - du skulle skamme deg unge dame (sagt med pipende gammel dame stemme)

Dette var en ren hevn for at alle koste seg på busstur når jeg ikke rakk å være med (snuft hulk) *ler rått*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg med på busstur da? Nei, tenk for at jeg ble sittende nedi bakken og bussen bare kjørte forbi - for jeg sovna...

Og jeg viste den tråden til kjæresten min, han stoppet meg, han hadde sett den før - og ikke sendt den til meg... hensynsfull... i motsetning til visse andre...

Så, det var det - nå skal jeg finne ut av hvem jeg skal jævles litt med...hehehe...og sende den videre på mail.

*Tusenfryd simpelthen eeeelsker sånne så lenge den ikke går utover henne selv...*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unzuld Tusenfryd. Jeg skulle selvfølgelig lagt inn et innlegg og vekt deg. Jeg satt jo på jobb. Ahhh nå vet jeg hvorfor jeg ikke gjorde det - jeg har ikke tilknytning på jobben. Sikkert en grunn??? Med tanke på alt jeg ikke har fått gjort i kveld.

Jasså, sambissen din ville ikke vekke deg med den linken - han liker deg best sovende?

Kranglete jeg???? Er du sprø!!!

Kanskje vi skal lage Tusenfryd og Skravlas krangletråd og prøve å slå Kris og Væren??

Forresten så orker jeg ikke krangle i kveld.

Jeg synes også at det er greit å sende slike rundt til intetanende offer. Han som sendte den til meg liker det samme - han fikk en god latter da han hørte at jeg hadde lagt skylda på noen unger for skrikingen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke krangle med Skravla...

Har sendt j...tråden til noen, med overskrift "ikke for sarte sjeler". Synes nesten jeg måtte gi en advarsel...

Og bildet er jo så fint også....

Skal legge meg jeg nå.

Sove godt du også!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var akkurat som å se min hjemmeside det.....NOT!

Hun har vel ikke så mange filmoppdrag, men har god tid til å mekke hjemmesider.

Men hvis man slår av lyden så var siden fin.

Tusenfryd - du må jo klikke på linkene mine. jeg synes det er gøy når du sier Grrrrrr

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såså jnter ikke noe kranglin om linken nå..*S*

her skal vi alle legge linker vi synnes er morosome da

og det som er mmest moro e jo at en ikke vet hva de andre har lagt ut..*S*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...