Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Overskriften sier vel sitt. Noen som vet om en bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer egentlig litt an på i hvilken grad den må sitte fast? Skal du svømme mye under vann med den? dusje med den på? Eller bare gå litt ute i regnet?

En helt vannfast sminke tror jeg man først får når man tyr til teatersminke, de tåler at man svetter i flere timer og utsettes for kostymeskift/vann på scenen osv.

Skrevet

Vannfast sminke tetter som regel porene og gjör huden styggere. Hva med å finneen bra renseserie som gjör at du ikke trenger så mye sminke, eller en god concealer som dekker det du vil dekke uten å dekke til alt? Bare et forslag altså:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er åpen for alle forslag. Når det er sagt, så vet jeg at det ikke er bra å bruke så mye sminke. Har muligens tenkt til å reise til Egypt i sommer, og da vil jeg ha et eller annet. Jeg har visse problemområder i huden, ikke arr, mer rødlige områder. Skal gå til hudlege, men etter sommeren. Vet jo at mineralpudder er bra, men hva hvis jeg f.eks bader? Da kommer det vel til å forsvinne? Er det da bedre med en concealer?

Gjest Gjest
Skrevet

bruk isåfall en veldig lett foundation. husker jeg brukte en før som var for fet hud. den la seg likssom som et "lag" utenpå huden, omtrent som en ansiktsmaske) og en øreliten dråpe vann på huden så ble det kjempestygt.

er uansett ikke særlig enkelt å vedlikeholde sminke i varme strøk, alt renner :P hva med en mattende fuktighetskrem som kanskje har litt farge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...