Helen Skrevet 8. april 2008 #21 Skrevet 8. april 2008 Det kommer nok helt ann på hvilke forhold du har til moren din. Jeg kjøpte en gang en kjempekondom til faren min i bursdagsgave, det gjorde jeg fordi samboeren hans skryter så fælt av at har så stor ...... Han syntes det bare var morsomt, lo så han grein. Jeg hadde nok aldri kjøpt noe slikt til min far hvis jeg ikke hadde hatt et så godt forhold til han, vi har det mye morro sammen.
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 #22 Skrevet 8. april 2008 Kommer helt ann på bakgrunnen for kjøpet vil nå jeg si. Jeg og søstra mi vurderer å kjøpe en dildo til mamma til mini-utdrikkningslaget hennes (blir bare oss 3). Og jeg vet at mamma vil ta det som humor mens stefaren min kommer sikkert til å bli kjempeflau syns jeg ser trynet på han allerede når han får vite det. Men jeg hadde nok ikke kjøpt det i bursdagsgave. Kanskje i 40-50-60års dag men info om at sex holder deg ung eller noe men ikke bare en bursdag. Bakgrunnen for at jeg kunne kjøpt sånn er at ho nevner som spøk hele tiden at sånt ser jo morsomt ut for å erte stefaren min for han blir helt rar. Og en gang skulle ho kjøpe julegave til søstra si som hadde blitt singel (jeg var med) og vi gikk på kondomeriet og titta på en svææææær gummi-penis, ho tar den ut av pakken for å se hvor stor den egentlig var. Ser på den og sier "hmmmm...." går bort til damen i butikken og sier "dere har ikke noe som er større?" trodde jeg skulle dø Så til min mamma kunne jeg absolutt ha kjøpt noe sånt til!!! Men jeg ser ikke for meg at sambo kunne kjøpt noe sånt til sin mor f.eks.
Gjest Reka Skrevet 8. april 2008 #23 Skrevet 8. april 2008 Kunne jeg aldri gjort. Mamma og pappa har sikkert sex, men det prøver jeg ikke tenke på. Enig
Gjest Mayamor Skrevet 9. april 2008 #24 Skrevet 9. april 2008 Alle andre har sagt det som trengtes å si, så jeg kan bare nikke og si; aldri i livet om jeg hadde kjøpt en dildo til min mor (eller andre for den saks skyld, dersom det ikke var i et utdrikningslag som en tullegave - men selv ikke da til min mor...)
Honey Bee Skrevet 9. april 2008 #25 Skrevet 9. april 2008 Kanskje jeg er gammeldags og prippen,men jeg ønsker ikke et forhold til min mor som gjør det greit å kjøpe sexleketøy.Akkurat som min mor ikke vil engasjere seg så mye i mitt sexliv og mine sexvaner.
Honey Bee Skrevet 9. april 2008 #26 Skrevet 9. april 2008 Og du Alice?Hvordan vet du at moren din ikke har hatt sex siden tidlig 60-tallet?
Tusenfryd Skrevet 9. april 2008 #27 Skrevet 9. april 2008 Og du Alice?Hvordan vet du at moren din ikke har hatt sex siden tidlig 60-tallet? Sikkert fordi hennes foreldre - som mine - ikke har sex. bortsett fra de gangen de kun skulle avle barn, og det vil man slett ikke tenke på. På Oprah ble det sagt en gang at det er to typer mennesker som ikke har sex; det er barna dine og foreldrene sine. Slenger gjerne på besteforeldre også. mulig jeg er prippen, men jeg synes det er en grei tanke
Honey Bee Skrevet 9. april 2008 #28 Skrevet 9. april 2008 Sikkert fordi hennes foreldre - som mine - ikke har sex. bortsett fra de gangen de kun skulle avle barn, og det vil man slett ikke tenke på. På Oprah ble det sagt en gang at det er to typer mennesker som ikke har sex; det er barna dine og foreldrene sine. Slenger gjerne på besteforeldre også. mulig jeg er prippen, men jeg synes det er en grei tanke Tok den nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå